اخبار داغ

رئیس دانشگاه پیام نور خبر داد؛

تحصیل 2500 دانشجو در مرکز پیام نور ملایر

تحصیل 2500 دانشجو در مرکز پیام نور ملایر
رئیس دانشگاه پیام نور گفت: در سال تحصیلی جدید 250 دانشجو در مقطع کارشناسی و 120 دانشجو در مقطع کارشناسی ارشد در این دانشگاه پذیرش‌شده و دو هزار و 500 دانشجو فعال در دانشگاه پیام نور مرکز ملایر مشغول به تحصیل هستند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از ملایری‌ها؛ مرتضی مرادی در نشست خبری با اصحاب رسانه ملایر با اشاره به تحصیل دو هزار و 500 دانشجو فعال در دانشگاه پیام نور مرکز ملایر اظهار داشت: دانشگاه پیام نور ملایر از سال 1367 تأسیس‌شده است که در این مدت بیش از هشت هزار و 600 دانشجو از این مرکز فارغ‌التحصیل شده‌اند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, ملایری‌ها,

وی گفت: در سال تحصیلی جدید 250 دانشجو در مقطع کارشناسی و 120 دانشجو در مقطع کارشناسی ارشد در این دانشگاه پذیرش‌شده‌اند.

,

رئیس دانشگاه پیام نور ملایر با اشاره به جذب دانشجو بدون آزمون در مقطع کارشناسی ارشد در این دانشگاه بیان کرد: از 27 مهرماه تا 24 آبان ماه این دانشگاه بر اساس ظرفیت‌های موجود در رشته‌های مختلف پذیرش دانشجو بدون کنکور دارد.

,

وی گفت: در مرکز ملایر دانشجویان در 22 رشته و گرایش در مقطع کارشناسی و در سه رشته مقطع ارشد مشغول به تحصیل هستند.

,

مرادی با اشاره به ادغام واحد پیام نور سامن به مرکز همان و ملایر بیان کرد: دانشجویان این واحد به ملایر و همدان منتقل‌شده و کارکنان آن نیز به مرکز ملایر منتقل شدند.

,

وی افزود: مرکز پیام نور ملایر دارای 15 عضو هیئت‌علمی بوده و 140 نفر از اساتید نیز تدریس دروس مختلف را بر عهده‌دارند.

,

رئیس دانشگاه پیام نور ملایر کفت: رشته‌ای مدیریت، حقوق، حسابداری و روانشناسی بیشترین مخاطبان را در بین دانشجویان این مرکز داشته و بیشترین تقاضا هم در این رشته‌ها است.

,

وی با اشاره به اقدامات فرهنگی انجام‌شده در پیام نور مرکز ملایر بیان کرد: شهید حیدر ابراهیم‌خانی نخستین شهید مدافع حرم شهرستان ملایر دانشجو این مرکز بوده و این افتخاری بزرگ برای این دانشگاه است.

,

مرادی با اشاره به انجام  بیش از 120 فعالیت فرهنگی در دانشگاه پیام نور ملایر اظهار کرد: 10 کانون فرهنگی، 14 انجمن علمی و دفتر نهاد رهبری در این مرکز فعال هستند.

,

 وی با اشاره به کسب رتبه‌های برتر جشنواره‌های مختلف کشوری توسط دانشجویان دانشگاه پیام نور ملایر بیان کرد: دو دانشجوی این مرکز به نام نوید امیدیان و مسلم شریفی در جشنواره سراسر ایده شغل رتبه اول کشور را به دست آوردند.

,

رئیس دانشگاه پیام نور ملایر افزود: این دو دانشجو به همراه استاد رشته کامپیوتر خام موسوی موفق به کسب رتبه سوم مسابقه شهر هوشمند در کشور شدند.

,

وی گفت: کسب تیم برتر در جشنواره حرکت توسط خانم‌ها جعفری و صفری با دستگاه میوه و سبزی خشک‌کنی از دیگر افتخارات دانشجویان این مرکز است.

,

مرادی با اشاره به کسب 11 رتبه برتر استانی و کشوی در مسابقات قرآنی توسط دانشجویان این دانشگاه بیان کرد: در مسابقات ورزشی دانشجویان سراسر کشور امیرمهدی راعی در رشته بدمینتون مقام اول کشور را کسب کرد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه