اخبار داغ

باهدف ارتقای ایمنی و ترافیک/

140 کیلومتر از محورهای مواصلاتی باجگیران پاکسازی و تسطیح شد

140 کیلومتر از محورهای مواصلاتی باجگیران  پاکسازی و تسطیح شد
رئیس نمایندگی راه و شهرسازی باجگیران گفت: باهدف ارتقای ایمنی و ترافیک، 140 کیلومتر از محورهای مواصلاتی باجگیران پاکسازی و تسطیح شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محسن نیک اختر در گفتگو با قوچان خبر گفت: طی سه ماهه اخیر اقدامات مناسبی برای آزادسازی حریم راه های روستایی و شهری، بازگشایی آب روهای فصلی و تخلیه پل های حوزه این نمایندگی انجام شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, قوچان خبر,

وی با بیان اینکه ارتقا ضریب امنیت تردد در جاده های باجگیران از مهمترین اهداف راهداری این شهر است، ادامه داد: راهداران باجگیران از ابتدای سال جاری تاکنون با پاکسازی ریزش ها و خاکبرداری بیش از 15 هزار مترمکعب تلاش های مجدانه ای برای حفظ و مراقبت از راه و حریم راه های مواصلاتی داشته و در این امر از تمام امکانات خود استفاده کرده است.

,

وی با اشاره به کوهستانی بودن مسیرهای تردد باجگیران- درگز و باجگیران - قوچان افزود: حاشیه امن راه ها و جاده ها می تواند نقش به سزایی در تردد ایمن و کاهش خسارات های جانی و مالی سوانح احتمالی داشته باشد.

,

نیک اختر تصریح کرد: ساماندهی رمپ های ورود و خروجی تاسیسات، واحدهای تولیدی و مسکونی منتهی به راه های مواصلاتی تحت نظارت واحد تاسیسات، ایمنی و ترافیک از سایر اقدامات ایمن سازی این نمایندگی بوده و اصلاح مسیرهای پر خطر می تواند نقش کلیدی در اجرایی شدن طرح های ایمنی وترافیک داشته باشد.

,

رئیس نمایندگی راه و شهرسازی باجگیران در پایان گفت: رعایت ضوابط قانونی از سوی ساکنین حریم راه ها و نظارت بر اجرای قوانین توسط مسوولین امر، نقش موثری در کاهش سوانح جاده ای و افزایش ایمنی مسافران خواهد داشت.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه