اخبار داغ

سایه شوم تصادف در محورهای مواصلاتی قوچان/

مصدومیت 7 نفر در حادثه برخورد پراید با پژو در محور قوچان درگز

مصدومیت 7 نفر در حادثه برخورد پراید با پژو در محور قوچان درگز
رئیس جمعیت هلال احمر قوچان گفت: در حادثه برخورد دو خودروی سواری پراید و پژو ۴۰۵ در محور قوچان درگز در حوالی جاده روستای دیزادیز هفت نفر از سرنشینان این خودرو ها دچار مصدومیت شدند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  قوچان خبر، سعید فکوری ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در حادثه برخورد دو خودروی سواری پراید و پژو ۴۰۵ در محور قوچان به درگز، در مسیر جاده روستای دیزادیز هفت نفر مصدوم شدند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,  قوچان خبر,

وی با اشاره جزئیات این تصادف ادامه داد:  طی تماس تلفنی اوژانس در ساعت 7 و 24 دقیقه صبح دوشنبه، ؛عوامل امدادی پایگاه امداد و نجات بین شهری کلاهدوز به محل حادثه اعزام شدند.

,

وی افزود: ۷ نفر مصدوم این حدثه، پس از انجام اقدامات درمانی اولیه جهت ادامه درمان توسط عوامل پایگاه و اورژانس به بیمارستان موسی بن جعفر قوچان منتقل شدند.

,

لازم به ذکر است در حادثه ای دیگر دو کامیون حمل بار در ابتدای محور ورودی قوچان با یکدیگر برخورد و  یک از خودروها واژگون شد.

,

همچنین در کمتر از 24 گذشته، در برخورد یک دستگاه خودروی سواری بنز با خودروی تیبا در محور قوچان به درگز نیز دو نفر از سرنشینان خودروی تیبا به شدت مصدوم و توسط عوامل هلال احمر به بیمارستان منتقل شدند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه