اخبار داغ

به رسمیت شناختن رژیم صهیونیستی دریک هفته نامه محلی/اعتراض اعضای شورا به حضورخبرنگار این هفته نامه درصحن علنی شورای شهر

به رسمیت شناختن رژیم صهیونیستی دریک هفته نامه محلی/اعتراض اعضای شورا به حضورخبرنگار این هفته نامه درصحن علنی شورای شهر
دو عضو شورای شهر نیشابور در اعتراض به رسمیت شناختن رژیم صهیونیستی توسط هفته‌نامه افراطی خیام‌نامه متعلق به جریان اصلاح‌طلب خواستار اخراج خبرنگار این هفته‌نامه از صحن علنی شورای شهر نیشابور شدند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی دانا، به نقل ازعطارنیوز در ابتدای جلسه امروز شورای شهر نیشابور،حجت اله شریعتمداری در نطقی در اعتراض به، به رسمیت شناختن رژیم صهیونیستی به عنوان یک کشور رسمی در هفته نامه افراطی خیام نامه متعلق به جریان اصلاح طلب خواستار اخراج خبرنگار این هفته نامه از جلسه علنی شورای شهر نیشابور شد.

, شبکه اطلاع رسانی دانا، به نقل از, عطارنیوز,

 

,

این عضو شورای شهر نیشابور در ادامه با بیان اینکه بر خود واجب میدانم مراتب اعتراض خود را از هفته نامه ضدانقلاب خیام نامه اعلام نمایم گفت: مسئولان این هفته نامه کار را به جایی رسانده‌اند که نه تنها به سردار سپاه توهین می‌کنند بلکه وارد مسائل خصوصی زندگی مسئولان، فرماندار شهر و اعضای شورا می‌شوند حال کار را به جایی رسانده‌اند که در اخرین شماره خود در یکی از مطالب‌شان اسراییل یعنی همان رژیم صهیونیستی را به رسمیت می‌شناسند.

,

 

,

وی افزود: آنها مدام علیه اعتقادات و نظام مطلب می‌نویسند و در جهت تضعیف ارزش‌های نظام گام بر‌می دارند که این خلاف مشی رهبر معظم انقلاب است.

,

 

,

شریعتمدار که خواستار عدم حضور خبرنگار خیام نامه در جلسات شورا بود اظهار کرد: در صورتی که خبرنگار این هفته نامه افراطی جلسه را ترک نکند من به نشانه اعتراض جلسه را ترک خواهم کرد.

,

 

,

وی همچنین به محمد حسن زرندی شهردار نیشابور به خاطر دادن آگهی و رپرتاژ به این هفته نامه اعتراض کرد.

,

 

,

در ادامه نیز صادق هوشمند دیگر عضو شورای شهر نیشابور مراتب اعتراض خود را نسبت به این هفته نامه اعلام کرد و خواستار واکنش صریح اعضای شورا نسبت به این موضوع شد.

,

 

,

در نهایت با اعتراض شدید شریعتمداری و هوشمند،صادقی رییس شورای شهر نیشابور خواستار رای گیری اعضا در جهت اخراج خبرنگار این هفته نامه افراطی شد که خبرنگار این هفته نامه قبل از رای گیری اعضا جلسه را ترک کرد.

,

 

,

نکته قابل توجه اینجاست که برخی از اعضای شورای شهر نسبت به اعتراض به این مطلب موضع صریح و شفافی از خود نشان ندادند و برخی هم به سکوت اکتفا کردند.

,

 

,

حجت الله شریعتمداری قبلا هم یکی از دلایل استیضاح شهردار نیشابور را حمایت مالی وی از جریان حامی فتنه خصوصا هفته نامه ضد انقلاب خیام نامه عنوان کرده بود.

,

 

,

این هفته نامه افراطی متعلق به جریان اصلاح طلب در آخرین شماره خود در مطلبی با عنوان «بررسی منزلت اجتماعی فرهنگیان در ۲۱ کشور دنیا» رژیم صهیونیستی را به عنوان یک کشور رسمی شناخته است و وضعیت فرهنگیان آن را با دیگر کشورها مقایسه کرده است.

,

 

,

حال باید منتظر ماند و دید که آیا جریان اصلاح‌ طلب واکنشی نسبت به مطلب چاپ شده در این هفته نامه افراطی نشان خواهد داد یا همانطور که در برابر صادق زیبا کلام که گفته بود اسراییل را به رسمیت می‌شناسم سکوت کردند،سکوت خواهند کرد.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه