اخبار داغ

رئیس اداره حفاظت از محیط زیست بانه خبر داد:

توقیف یک گروه شکارچی متخلف در بانه

توقیف یک گروه شکارچی متخلف در بانه
رئیس اداره حفاظت از محیط زیست شهرستان بانه از توقیف یک گروه شکارچی متخلف در این شهرستان طی شامگاه گذشته خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمد دلسوز میرزایی امروز در گفت و گو با خبرنگار آرباباخبر،  با اعلام این خبر اظهار داشت: شامگاه گذشته طبق گزارشات واصله از دوستداران و همیاران طبیعت در بانه مبنی بر شکار شبانه توسط دو متخلف در جاده شوی به طرف روستای خشکدره؛ بلافاصله نیروهای یگان حفاظت اداره محیط زیست شهرستان بانه به محل اعزام و مانع از شکار و صید شبانه این متخلفین در منطقه مذکور شدند.

وی با بیان اینکه از متخلفین نیز یک سلاح شکاری از نوع ته پر ساچمه زن و یک دستگاه نور افکن بزرگ نیز کشف و ضبط شد افزود: شکارچیان در صدد بودند تا با استفاده از نور افکن و اذیت و آزار جانوران آنان را شکار کنند.

رئیس اداره حفاظت از محیط زیست شهرستان بانه، ضمن تقدیر از همیاران طبیعت در  ارائه این گزارش تصریح کرد: خوشبختانه به علت گزارش سریع و اقدام به موقع ماموران یگان حفاظت اداره محیط زیست شهرستان بانه متخلفین فرصت شکار پیدا نکرده  و با قدام سریع از ادامه شکار آنها جلوگیری شد.

وی افزود: ضمنا بر اساس ماده ۱۴ قانون شکار و صید و دستور مقام قضایی سلاح و مهمات کشف شده تا اتمام رسیدگی به پرونده و تعیین تکلیف از سوی دادگاه، توقیف و در اختیار اداره محیط زیست می باشد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, آرباباخبر، ,
,
,
,
,
,
,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه