اخبار داغ

انگشتر منقش به «نحن الصامدون»؛ هدیه جوانان انقلابی به رهبر انقلاب

انگشتر منقش به «نحن الصامدون»؛ هدیه جوانان انقلابی به رهبر انقلاب
گردهمایی جوانان و دانشجویان انقلابی با عنوان انقلابیون جوان عصر امروز در حسینیه جماران برگزار شد و دانشجویان انقلابی یک انگشتر را به عنوان هدیه به مقام معظم رهبری تقدیم کردند و از نماینده ایشان در دانشگاه‌ها خواستند تا این هدیه را به دست معظم‌له برسانند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سازمان بسیج دانشجویی؛ گردهمایی انقلابیون جوان با حضور دانشجویان بسیجی و انقلابی سراسر کشور در حسینیه جماران روز گذشته  برگزار شد. 

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سازمان بسیج دانشجویی؛ ,
IMG_1526.JPG
, IMG_1526.JPG,

سید سجاد ریحانی معاون سیاسی بسیج دانشجویی در ابتدای این مراسم ضمن خیر مقدم به دانشجویان گفت: امروز که برخی از جریانات خاص به دنبال تحریف اندیشه امام و محصورکردن فرمایشات ایشان و همچنین محصور کردن فرمایشات مقام معظم رهبری هستند جوانان انقلابی در حسینیه جماران در سالروز تسخیر لانه جاسوسی دور هم جمع شدند تا بیعتی مجدد با امام و  مقام معظم رهبری انجام دهند. 

,

IMG_1533-(3).JPG

, IMG_1533-(3).JPG,

وی افزود: نسل جدید انقلاب با آشنایی با اندیشه و گفتمان امام انقلاب و رهبری حافظ انقلاب است و با کسی در این رابطه تعارفی ندارد و هر جا نیاز باشد با روحیه انقلابی حرکت خواهد کرد. 

,

لازم به ذکر است دانشجویان انقلابی در این گردهمایی یک انگشتر را به حجت الاسلام محمدیان تقدیم کردند تا به رسم هدیه به مقام معظم رهبری اهدا شود. 

,

IMG_1519.JPG

, IMG_1519.JPG,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه