اخبار داغ

در رقابت‌های قهرمانی زیر ۲۲ سال آسیا

تیم ملی زیر ۲۲ سال در گروه مرگ قرار گرفت

تیم ملی زیر ۲۲ سال در گروه مرگ قرار گرفت
تیم ملی فوتبال زیر ۲۲ سال ایران در اولین دوره رقابت‌های قهرمانی زیر 22 سال آسیا 2014 در مسقط عمان در گروه مرگ قرار گرفت.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی دانا به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، مراسم قرعه‌کشی این رقابت‌ها دیروز در مسقط برگزار شد و 16 تیم صعود کرده از دور مقدماتی در 4 گروه مشخص شدند. در گروه اول تیم‌های عمان، اردن، کره جنوبی و میانمار قرار گرفتند. در گروه دو تیم‌های امارات، کره شمالی، سوریه و یمن و در گروه سوم تیم‌های ژاپن، استرالیا، ایران و کویت هم‌گروه شدند. در گروه چهارم عراق، ازبکستان، عربستان و چین هم‌گروه هستند که در هر حال سخت‌ترین گروه و گروه موسوم به مرگ از سوی کارشناسان گروهی است که تیم ملی زیر 22 سال ایران در آن قرار گرفته است.

, شبکه اطلاع رسانی دانا, به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، مراسم قرعه‌کشی این رقابت‌ها دیروز در مسقط برگزار شد و 16 تیم صعود کرده از دور مقدماتی در 4 گروه مشخص شدند. در گروه اول تیم‌های عمان، اردن، کره جنوبی و میانمار قرار گرفتند. در گروه دو تیم‌های امارات، کره شمالی، سوریه و یمن و در گروه سوم تیم‌های ژاپن، استرالیا، ایران و کویت هم‌گروه شدند. در گروه چهارم عراق، ازبکستان، عربستان و چین هم‌گروه هستند که در هر حال سخت‌ترین گروه و گروه موسوم به مرگ از سوی کارشناسان گروهی است که تیم ملی زیر 22 سال ایران در آن قرار گرفته است.,

رقابت‌های زیر 22 سال آسیا  از روز شنبه 21 دی تا یکشنبه 6 بهمن در مسقط عمان برگزار خواهد شد.این رقابت‌ها در این رده سنی برای اولین بار است که در آسیا برگزار می‌شود. کنفدراسیون فوتبال آسیا هدف از برگزاری این رقابت‌ها را تقویت این رده سنی برای حضور بازیکنان منتخب در تیم‌های ملی بزرگسالان آسیا اعلام کرده است.

,

بر اساس اعلام کمیته برگزاری این رقابت‌ها بازی افتتاحیه را تیم‌های عمان و میانمار برگزار خواهند کرد. با توجه به تعداد تیم‌ها از هر گروه دو تیم به دور یک چهارم نهایی صعود خواهند کرد.

,

انتهای پیام/م

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه