اخبار داغ

عضو فراکسیون امید در گفت‌وگو با دانا:

رکود و بیکاری در کشور وجود دارد/ اگر با تغییر رویکرد وضع اقتصادی بهبود نیابد باید برخی از وزرا تغییر کنند/ چیزی درباره کاندیداتوری عارف نشنیده‌ام

رکود و بیکاری در کشور وجود دارد/ اگر با تغییر رویکرد وضع اقتصادی بهبود نیابد باید برخی از وزرا تغییر کنند/ چیزی درباره کاندیداتوری عارف نشنیده‌ام
عضو فراکسیون امید مجلس گفت: هدف ما توسعه و رونق اقتصادی است و اگر این کار با تغییر رویکرد دولت امکان‌پذیر نباشد باید برخی از وزرا تغییر کنند؛ البته در تغییر در حوزه آموزش، فرهنگ و ورزش هم نیاز بود چرا که این حوزه‌ها از مهم‌ترین حوزه‌های کشور هستند که خوشبختانه انجام شد.
[

علی قربانی عضو فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ در خصوص اقدام دولت برای ترمیم کابینه اظهار داشت: این اقدام باید انجام می‌شد و کمی هم دیر انجام شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

 

,

وی در خصوص عدم تغییر در تیم اقتصادی دولت و ادامه ترمیم کابینه با محوریت ترمیم تیم اقتصادی دولت گفت: این تغییرات خوب بود ولی کافی نیست و باید رویکرد دولت تغییر کند؛ ما در کمیسیون برنامه و بودجه در اصلاحیه بودجه سال جاری، 400هزار میلیارد را از محل اوراق و اسناد خزانه تصویب کردیم تا دولت بخشی از بدهی‌های خود را به بانک‌ها , پیمانکاران و کشاورزان بدهد تا رونق اقتصادی حاصل شود.

,

 

,

عضو فراکسیون امید با بیان اینکه با وجود مصوبه مجلس هنوز تغییر چندانی ایجاد نشده و دولت قرار است طی یک ماه آینده گزارش عملکرد خود را به کمیسیون ارائه دهد گفت: با عوض شدن وزرا مشکلات اقتصادی کشور حل نمی‌شود و باید رویکرد دولت در زمینه اقتصادی تغییر کند.

,

 

,

قربانی با بیان اینکه دولت در زمینه کنترل تورم خوب عمل کرده است عنوان کرد: الان رکود و بیکاری در کشور وجود دارد و باید تغییری از لحاظ اقتصادی در جامعه ایجاد شود که متاسفانه تاکنون ایجاد نشده و با وجود اینکه کمیسیون برنامه و بودجه مصوبه‌‌ی اشاره شده را دو ماه پیش به تصویب رسانده ولی هنوز جز پرداخت مطالبات گندم‌کاران کاری انجام نشده و تغییر آنچنانی نمی‌بینیم.

,

 

,

وی ادامه داد: هدف ما توسعه و رونق اقتصادی است و اگر این کار با تغییر رویکرد دولت امکان‌پذیر نباشد باید برخی از وزرا تغییر کنند؛ البته در تغییر در حوزه آموزش، فرهنگ و ورزش هم نیاز بود چرا که این حوزه‌ها از مهم‌ترین حوزه‌های کشور هستند که خوشبختانه انجام شد.

,

 

,

عضو فراکسیون امید اظهار داشت: در دولت قبل علیرغم اینکه نفت را گران می‌فروختیم ولی تغییر اقتصادی مثبتی در کشور ایجاد نشد فلذا بحث رویکرد دولت‌ها، مشارکت مردم، مدیریت و اصلاح‌ ساختار و فعال کردن بخش خصوصی بسیار مهم است که باید در دستور کار دولت قرار بگیرد.

,

 

,

قربانی همچنین در خصوص اخبار منتشر شده در شبکه ‌های اجتماعی مبنی براعلام کاندیداتوری عارف برای انتخابات ریاست جمهوری در جمع اعضای فراکسیون امید گفت: چیزی در این باره از عارف نشنیده‌ام.

,

انتهای پیام/ نج

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه