اخبار داغ

توپ دیدار فینال جام جهانی 2014 رونمایی شد+عکس

توپ دیدار فینال جام جهانی 2014 رونمایی شد+عکس
- توپ دیدار نهایی مسابقات فوتبال جام جهانی 2014 برزیل که قرار است در ورزشگاه ماراکانا شهر ریودوژانیرو برگزار شود، رونمایی شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی داناا، طراحی این توپ که ˈبرازوکا فینال ریوˈ نام دارد، الهام گرفته از رنگ سبز و طلایی کاپ قهرمانی است و با توپ رسمی مسابقات دیگر این جام که در ماه دسامبر گذشته رونمایی شد، متفاوت است.

, شبکه اطلاع رسانی دانا,
 
,
شرکت آدیداس تولید کننده توپ مسابقات جام جهانی از زمان رونمایی توپ رسمی این رقابت ها تا کنون اقدام به توزیع این توپ ها در بین فدراسیون های کشورهای شرکت کننده در جام جهانی کرده است تا تیم ها فرصت کافی برای تمرین با آنها را داشته باشند. 
,
 
,
این توپ در این مدت در مسابقاتی مثل جام باشگاه های جهان، جام حذفی اسپانیا، لیگ آمریکا، جام حذفی آلمان و چندین مسابقه دوستانه نیز مورد استفاده قرار گرفته است.
,
 
,
توپ برازوکا قبل از رونمایی رسمی همچنین به مدت دو سال و نیم مورد آزمایش قرار گرفت و بیش از 600 نفر از بهترین بازیکنان جهان و 30 تیم در 10 کشور در سه قاره، آن را تأیید کردند. 
,
 
,
تیم های آث میلان، بایرن مونیخ، فلومیننزه و پالمیراس و بازیکنانی چون لیونل مسی، ایکر کاسیاس، باستیان شوان اشتایگر و زین الدین زیدان از جمله تیم ها و بازیکنان شاخصی بودند که در این آزمایش شرکت کردند.
,
, ,
 
,
انتهای پیام /* 
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه