اخبار داغ

شب گذشته رخ داد؛

گروگان گیری در خوزستان/ گروگانگیر متواری شد

گروگان گیری در خوزستان/ گروگانگیر متواری شد
فرد گروگانگیر پس از فراهم شدن خودروی پژو همه گروگان‌ها را آزاد کرد و خودش متوار شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا، به نقل از رهیاب،شب گذشته یک قاچاقچی مواد مخدر که تحت تعقیب نیروهای انتظامی قرار داشت با وارد شدن به یک اتوبوس در مسیر ملاثانی به شوشتر سرنشینان آن را گروگان گرفت. بلافاصله پس از این حادثه با حضور ماموران انتظامی و یگان ویژه ناجا فرد گروگانگیر اقدام به آزادی سرنشینان اتوبوس کرد تا این حادثه هیچ تلفاتی در پی نداشته باشد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, رهیاب,

یک منبع آگاه که در محل حادثه حضور دارد، اظهار داشت: گروگانگیر تقاضای گفتگو با مقامات قضائی را داشته و برای رسیدن به این خواسته پنج زن و مرد را در محل نگه داشت.

,

گفتنی است به دلیل بسته شدن خیابان های منتهی به محل حادثه برخی افراد سودجو با انتشار پیامی از درگیری با داعش در ملاثانی خبر داده بودند که اساسا چنین چیزی صحت ندارد و انتشار این دست پیام ها توسط معاندین برای تحت تاثیر قرار دادن آرامش و امنیت استان خوزستان در ایام کنگره عظیم اربعین است.

,

نیروهای نوپو یگان ویژه نیروی انتظامی وارد عملیات آزادسازی گروگان‌گیران شدند.فرد گروگان‌گیر به غیر از راننده اتوبوس همه گروگان‌ها را آزاد کرد و درخواست یک خودرو سواری را کرد.

,

فرد گروگانگیر ساعت 23 پس از فراهم شدن خودروی پژو همه گروگان‌ها را آزاد کرد و خودش متواری شد.

,

عملیات تا دستگیری گروگانگیر ادامه دارد

, عملیات تا دستگیری گروگانگیر ادامه دارد,
علی قاسم‌پور در گفتگو با خبرنگار رهیاب اظهار داشت:خوشبختانه حادثه گروگانگیری ساعاتی پیش در ملاثانی به پایان رسید و همه گروگان‌ها آزاد شدند.
,
 
,
وی با بیان اینکه گروگان‌گیر خواسته‌ای نداشت، گفت: گروگانگیر یک فرد معتاد به شیشه بود و در این گروگانگیری با اسلحه گرم به یک نفر از ناحیه کتف آسیب رساند.
,
 
,
معاون اجتماعی نیروی انتظامی خوزستان عنوان کرد: با توجه به اینکه این گروگانگیری در شهر صورت گرفت، سعی کردیم عملیات را به بیرون شهر ببریم تا بتوانیم گروگانگیر را دستگیر کنیم و عملیات تا دستگیری او ادامه دارد.
,

انتهای پیام/گ

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه