اخبار داغ

شهرستان بهمئی برزخی در بهشت استعداد

شهرستان بهمئی برزخی در بهشت استعداد
این روزها در این شهرستان نیروهای خدمت می کنندکه با وجود بودن افراد متخصص و تحصیل کرده از نیروهای غیر بومی استفاده می شود و همین باعث شده است که و فارغ التحصیلان دانشگاهی ما برای کارگری به عسلویه و استان های همجوار می روند و فرصت کار در شهرستان خود و در کنار خانواده را از دست داده اند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از پایگاه خبری آوای ماغر ،شهرستان بهمئی یکی از شهرستان های استان کهگیلویه و بویراحمد می باشد که در طول تاریخ ایران اسلامی رشادتهای آن زبان زدعام و خاص بوده است و در دوران قبل از انقلاب فعالیت های ضدرژیم پهلوی آن باعث شد که این شهرستان تجزیه شود ودر دوران ۸سال جنگ تحمیلی نیز سرداران بزرگی را تقدیم این انقلاب کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, پایگاه خبری , آوای ماغر,

 

,

این روزها در این شهرستان نیروهای خدمت می کنندکه با وجود بودن افراد متخصص و تحصیل کرده بومی از نیروهای غیر بومی استفاده می شود و همین باعث شده است که این رویه در قسمت های پایین تر این سازمان ها نیز اتفاق بیفتد و فارغ التحصیلان دانشگاهی ما که مدارک خود را در دانشگاه های عالی کشور اخذ کرده اند ناامید شده و برای کارگری به عسلویه و استان های همجوار می روند و فرصت کار در شهرستان خود و در کنار خانواده را از دست داده اند.

,

 

,

متأسفانه یا نیروی دلسوزی که درد و رنج مردم این شهرستان را درک کند و تمام توان خود را برای پیشرفت آن به کار ببرد وجود ندارد یا مدیرانی در بعضی از ارگان ها وجود دارد که توانایی مدیریت در آن پست را ندارند.

,

 

,

برای نمونه دراین شهرستان به دلیل وجود اقلیم نیمه معتدل هرساله بارندگی زیادی رخ می دهد اما دریغ از حتی وجود یه سد آبی برای آب شرب. که این کمبود باعث شده تا در حال حاضر نیازمند اتصال به شبکه آب شهرستان همجوار بهبهان شویم.

,

 

,

از طرف دیگر معدن سیلس این شهرستان که همچنان منتظر استخراج است و ۵۷ حلقه چاهی که در این شهرستان آلودگی ایجاد می کنند اما هیچ منفعت مستقیمی برای مردم بهمئی ندارند، درد مردم بهمئی را از بیکاری و عدم اشتغال بیشتر کرده است. دردی که حتی حق استخدام در این شرکت ها را هم نداریم.

,

 

,

منتظریم تا مسئولان استان و شهرستان برای رفع بیکاری در این شهرستان مستعد گامی بردارند.

,

یاداشت از :صمد راغ

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه