اخبار داغ

منطقه محروم پیچاب را در قاب تصویر ببینید

منطقه محروم پیچاب را در قاب تصویر ببینید
مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد با خانواده های مددجوی روستاههای منطقه محروم پیچاب باشت دیدار کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح زاگرس فرید محبی مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد در این دیدار گفت: توانمندسازی خانواده های تحت حمایت کمیته امداد و کمک به استقلال وخودکفایی آنها بهترین سیاست برای تکریم مددجویان است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح زاگرس,
, ,


وی با اشاره به اینکه در این منطقه ۱۳۰خانوار سکونت دارند، افزود: از این تعداد، ۵۰ خانوار تحت حمایت کمیته امداد هستند و از خدمات مختلف از جمله کمک معیشت، فرهنگی، درمان، ازدواج، طرح اکرام و ایتام و محسنین و سایر خدمات این نهاد بهره مند می شوند که در سال جاری هشت خانوار خودکفا شده اند.

,
,
, ,


مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه تاکنون ۴۸ طرح اشتغال زایی به خصوص دامداری با اعتبار پنج میلیارد ریال، در این منطقه برای مددجویان اجرا شده، بیان کرد: مهمترین رویکرد کمیته امداد اشتغال زایی و حرکت به سمت خودکفایی و توانمندسازی مددجویان وخارج کردن از گردونه حمایتی است و سالانه تلاش می شود ۱۰درصد از مددجویان خودکفا شوند.
محبی به بازدید از مناطق محروم استان به عنوان یکی از مهم ترین برنامه های کاری کمیته امداد اشاره و تأکید کرد: این نهاد با دیدار از خانواده های تحت حمایت و بررسی وضعیت آنها از نزدیک، تلاش می کند تا با شناسایی نیازهای آنها در جهت رفع مشکلات گام بردارد.

,
,
,
, ,


وی با اشاره به پرداخت تسهیلات اشتغال زایی به مددجویان با توجه به ظرفیت ها و استعدادهای این منطقه، تصریح کرد: براساس تأکید مقام معظم رهبری درخصوص اقتصاد مقاومتی، کمیته امداد آمادگی دارد تا به تمامی خانواده های نیازمند واجد شرایط در این مناطق محروم جهت توانمندسازی و روی آوردن به اشتغال،  تسهیلات اشتغال زایی پرداخت کند.
محبی خاطرنشان کرد: با توجه به حجم نیازمندی ها در این منطقه، کمیته امداد به تنهایی نمی تواند پاسخگوی همه مشکلات نیازمندان باشد و در این زمینه نیاز به همراهی و تعامل همه دستگاههای اجرایی هست.

,
,
,
, ,


شایسته ذکر است که در این بازدید اقلامی از قبیل برنج، ماکارونی و لوازم التحریر به ارزش ۱۲۰ میلیون ریال به مددجویان این مناطق اهدا شد.

,
,

تصاویر تکمیلی:

,
, ,
 
,
, ,
 
,
, ,
 
,
, ,
 
,
, ,
 
,
, ,
 
,
, ,
 
,

 

,
, ,
 
,
, ,
 
,
, ,
 
,
, ,
 
,
, ,
 
,
, ,
 
,
, ,
 
,
, ,
 
,
, ,
 
,
, ]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه