اخبار داغ

کارشناس مسائل سیاسی مطرح کرد؛

اظهارات حقوق بشری فائزه هاشمی بر علیه ایران،همراهی با لابی صهیونیست است/هاشمی رفسنجانی بهتر است جلوی دخترش را بگیرد

اظهارات حقوق بشری فائزه هاشمی بر علیه ایران،همراهی با لابی صهیونیست است/هاشمی رفسنجانی بهتر است جلوی دخترش را بگیرد
کارشناس مسائل سیاسی گفت: این گونه رفتارها نمی تواند شاخصه روشنفکری تلقی شود بلکه نوعی همراهی با لابی صهیونیستی و رژیم آل سعود است و شخص آیت الله هاشمی رفسنجانی باید با توجه به جایگاه مهم خود و سابقه مبارزاتی که داشته واکنشی نشان داده و جلوی دخترش را بگیرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حسن هانی زاده در گفت و گو با " بوتیا نیوز " در واکنش به اظهارات اخیر فائزه هاشمی در گفت و گو با شبکه جهانی " در تی وی " که متعلق به دراویش خارج نشین است اظهار کرد: فائزه هاشمی در گذشته حرکاتی از خود نشان داده است که با منزلت و جایگاه خانواده هاشمی منافات دارد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, بوتیا نیوز,

کارشناس مسائل سیاسی افزود: دیدار فائزه هاشمی با سران فرقه ضاله بهائیت و اظهارات او در مورد جمهوری اسلامی ایران نشان می دهد که او یک مسیر کاملا اشتباه  را طی کرده است.

,

هانی زاده با اشاره به صحبت های فائزه هاشمی با شبکه " در تی وی " مبنی بر درست خواندن نقض حقوق بشر توسط ایران در قطع نامه سازمان ملل، تصریح کرد: تصویب قطع نامه علیه ایران با فشار لابی صهیونیستی و رژیم عربستان صورت گرفته در حالی که ایران یکی از کشورهایی است که در مورد حقوق بشر حتی بیش از سایر کشورهای اروپایی مراعات می کند.

,

وی تاکید کرد: مسئله حقوق بشر به یک مسئله سیاسی و ابزاری علیه ایران تبدیل شده است لذا هر گونه همراهی با کشورهای خارجی و نهاد های مخالف جمهوری اسلامی ایران با منافع ملی ایران کاملا در تضاد است.

,

این کارشناس مسائل سیاسی در ادامه مطرح کرد: این گونه رفتارها نمی تواند شاخصه روشنفکری تلقی شود بلکه نوعی همراهی با لابی صهیونیستی و رژیم آل سعود است و شخص آیت الله هاشمی رفسنجانی باید با توجه به جایگاه مهم خود و سابقه مبارزاتی و پست هخیی که داشته واکنشی نشان داده و جلوی دخترش را بگیرد.

,

کینه فائزه هاشمی از قوه قضائیه باعث تهمت به این نهاد پاک شده است

, کینه فائزه هاشمی از قوه قضائیه باعث تهمت به این نهاد پاک شده است,

هانی زاده در بخش دیگری از صحبت های خود اظهارات فائزه هاشمی در خصوص قوه قضائیه را نسنجیده خواند و گفت: هر گونه تضعیف قوه قضائیه تضعیف جمهوری اسلامی ایران است و این قوه یکی از پاک ترین نهادهای جمهوری اسلامی ایران است .

,

وی در پایان عنوان کرد: هر گونه اظهار نظر نسنجیده در مورد قوه قضائیه به تضعیف این نهاد مهم منجر خواهد شد و فائزه هاشمی یا اطلاعات بسیار ضعیفی در مورد قوه قضائیه دارد و یا چون از این قوه تلقی خاصی دارد به این اظهارات پرداخته است.

,

 

,

انتهای پیام/م

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه