اخبار داغ

توسط شهردار و شورای شهر نیر صورت گرفت:

دعوت از سرمایه گذار پل معلق مشگین شهر برای سرمایه گذاری در نیر

دعوت از سرمایه گذار پل معلق مشگین شهر برای سرمایه گذاری در نیر
شهردار و شورای اسلامی شهر نی از سرمایه گذار پل معلق مشگین شهربرای سرمایه گذاری در شهر نیر دعوت کردند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از نیریمیز، به دعوت شهردار و شورای اسلامی شهر نیر از عباسی نیا سرمایه گذار بزرگترین پل معلق خاورمیانه در مشگین شهر، جلسه ای با حضور سرمایه گذار و اعضای شورای اسلامی و شهردار درمحل شهرداری نیر تشکیل شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, نیریمیز,

 در این جلسه ابتدا صاحبعلی رام شهردار نیر ضمن خیر مقدم به حاضرین، سرمایه گذاری و ایجاد اشتغال و تولید و اتکاء به توان داخلی را از اصول مورد عنایت مقام معظم رهبری و از ارکان اصلی اقتصاد مقاومتی توأم  با اقدام  و عمل دانست.

,

وی استقبال و همکاری با سرمایه گذاران برای سرمایه گذاری در  شهر نیر علی الخصوص در منطقه گردشگری بولاغلار و نوالار  را از تصمیمات و تأکیدات شهرداری و شورای اسلامی شهر و مسئولین این شهرستان برشمرد.

,

 در ادامه جلسه، پس از صحبت های سرمایه گذار، اعضای شورای اسلامی شهر نیر دیدگاه ها و پیشنهادات خود را بیان و اعلام همکاری کردند.

,

در این جلسه شهردار و شورای اسلامی شهر نیر با سرمایه گذار در ساخت هتل، تله کابین و زیرساختهای گردشگری و شهربازی رای زنی کردند و سرمایه گذار نیز ضمن استقبال از پیشنهادهای مطرح شده عنوان کرد برای شروع کار و ساخت این مجموعه ها برای صدها نفر اشتغال مستقیم ایجاد می شود.

,

 در پایان این جلسه سرمایه گذار به همراه شهردار و اعضای شورای اسلامی نیر از نزدیک منطقه بولاغلار و نوالار را بازدید کردند و مقرر شد سرمایه گذار برنامه های جامع خود را متعاقباً به شهرداری و شورای اسلامی شهر ارائه دهد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه