اخبار داغ

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه روح الله:

مقاومت در راه حق به منزله اعتماد به خداوند است/هزینه های جنگ با دشمن در داخل کشور بسیار بالا است

مقاومت در راه حق به منزله اعتماد به خداوند است/هزینه های جنگ با دشمن در داخل کشور بسیار بالا است
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه روح الله استان مرکزی گفت:جنگ سخت و نظامی ما در مقابل جبهه استکبار امروز به ابتکار فرزندان انقلاب در خارج از مرز‌های ما در حال انجام است و این درحالیست که اگر پای دشمنان به داخل کشور باز شود، کشور متحمل هزینه‌هایی به مراتب بیشتر خواهد شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح محلات، حجت الاسلام محمد رضوی راد، مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه روح الله استان مرکزی شب گذشته در جمع اقشار مختلف مردم شهرستان محلات با اشاره به سخنان مقام مظم رهبری در خصوص بصیرت افزایی و گسترش فهم دینی گفت: محافل، مجالس و هیئت‌های مذهبی باید در راستای بصیرت افزایی و ایجاد فهم عمیق در دین حرکت کنند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح محلات,

وی ادامه داد: بصیرت دینی یعنی بدانیم و بفهمیم امام حسین(ع) برای چه قیام و جان خود را در راه خداوند نثار کرد.

,

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه روح الله استان مرکزی در مروری بر تاریخ انقلاب اسلامی از سال ۴۲ تا کنون گفت: از آغاز نهضت روشنگری امام(ره) در سال ۴۲ تا پیروزی انقلاب اسلامی در اوج اعتراضات مردمی در سال ۵۷ و از پیروزی انقلاب تا کنون دشمنان این نظام و انقلاب در سه جبهه جنگ سخت نظامی، جنگ اقتصادی و جنگ فرهنگی در مقابل ما صف کشیدند که هر سه جبهه هنوز هم به قوت خود باقی است.

,

رضوی راد در ادامه با معرفی تقابل دائمی جبهه حق و باطل از ابتدای خلقت بشریت تا کنون اظهار کرد: تقابل جبهه حق و باطل از زمان برادر کشی قابیل آغاز شد، در زمان انبیاء الهی ادامه پیدا کرد و عزاداری ما در ایام محرم در عزای شهادت سیدالشهداء(ع) برای همین تقابل حق و باطل است و همه باید بدانند حقانیت به عدد و عده نیست.

,

وی همچنین افزود: طبق وعده الهی در قرآن تقابل جبهه حق و باطل تمام شدنی نیست مگر زمان تحقق وعده الهی در پیروزی نهایی و تشکیل حکومت جهانی جبهه حق.

,

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه روح الله استان مرکزی با اشاره به اعتماد کامل امام خمینی(ره) به وعده‌های خداوند در قرآن گفت: امام(ره) با تکیه بر همین اعتماد تمام و کمال به خداوند شاه را از کشور خارج، انقلاب را پیروز و حکومت اسلامی تشکیل دادند و به اعتراف همگان، اخراج شاه از کشور، انقلاب و تشکیل حکومت اسلامی در شرایط آن روز جز معجره‌ی الهی نبود.

,

رضوی راد، پیروزی ایران در جنگ هشت ساله در مقابل ارتش بعثی تا بن دندان مسلح، شکست حمله نظامی آمریکا در طبس و بسیاری رخداد‌های زمان انقلاب را معجزات الهی و گوشه‌ای از تحقق وعده‌های خداوند معرفی و بیان کرد: در زمان پذیرش قطعنامه پایان جنگ، همه رزمندگان پیروزی را در پیشروی تا بغداد می‌دانستند، اما امروز به اعتراف همگان، استقبال مردم عراق از نیروهای سپاه و نصب تصاویر مقام معظم رهبری و امام خمینی(ره) در کاخ‌های صدام پیروزی حقیقی است.

,

وی این پیروزی را حاصل ایستادگی، مقاومت و خون شهدا دانست و افزود: ایستادگی و مقاومت در راه حق به منزله اعتماد به خداوند در تحقق وعده‌های الهی است و خداوند نیز به واسطه همین اعتماد وعده‌های خود را محقق خواهد کرد و ما به واسطه تکیه بر خداوند می‌توانیم در مقابل قدرتی ۱۰ برابر توان آمریکا ایستادگی کنیم.

,

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه روح الله جنگ ۸ ساله را تنها جنگ نظامی قرون اخیر ایران دانست که در آن کوچکترین بخش از خاک کشور از آن جدا نشده و گفت: جنگ سخت و نظامی ما در مقابل جبهه استکبار امروز به ابتکار فرزندان انقلاب در خارج از مرز‌های ما در حال انجام است و این درحالیست که اگر پای دشمنان به داخل کشور باز شود، کشور متحمل هزینه‌هایی به مراتب بیشتر خواهد شد.

,

رضوی راد دومین جبهه جنگ مقابل جمهوری اسلامی از آغاز انقلاب را جنگ و تحریم اقتصادی معرفی و اظهار کرد: امام حسین(ع) در سرزمین کربلا با وجود تحریم آب، در مقابل جبهه استکبار ایستادگی کرد و تحریم‌های اقتصادی غرب علیه ایران  که از روز‌های آغازین انقلاب شروع شده امروز با پیچیدگی‌های خاص زمان ما در حال دنبال شدن است.

,

 

,

وی ادامه داد: راه برون رفت از جنگ اقتصادی همان چیزی است که رهبری بارها به آن اشاره کردند و عنوان اقتصاد مقاومتی را برای آن برگزیدند و بارها اعلام کردند.

,

رضوی راد افزود: در جنگ اقتصادی باید اقتصاد خود را مقاوم کرده و به استعداد‌های جوان کشور اجازه خودنمایی و شکوفایی بدهیم و تلاش کنیم ظرفیت‌های بالقوه کشور را به ظرفیت‌های بالفعل تبدیل کنیم.

,

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه روح الله استان مرکزی اقتصاد مقاومتی را به عدم تکیه بر استکبار و ایستادگی در مقابل زورگویی‌های آنها تعبیر کرد.

,

رضوی راد سومین جبهه جنگ مقابل جمهوری اسلامی را جبهه جنگ فرهنگی معرفی و بیان کرد: دنیای غرب با تمامی امکانات خود وارد عرصه جنگ فرهنگی شده است و تنها هدف دشمنان از جنگ فرهنگی از میان بردن اعتقادات جوانان و شبهه افکنی در افکار و اعتقادات آنها ست.

,

وی راه اندازی هیئات مذهبی ترویج کننده قمه زنی و دور از سیاست را یکی از شگردهای دشمنان در جنگ فرهنگی معرفی کرد و افزود: امام حسین(ع) اگر سیاسی نبود و برای مقابله با جبهه باطل و استکبار قیام نمی‌کرد خونش ریخته نمی‌شد؛ و امروز عده‌ای قصد دارند با شبهه افکنی در قیام امام حسین(ع) اهداف قیام را آن چیزی که به صلاح خودشان است معرفی کنند.

,

وی در خاتمه انتشار تصاویر قمه زنی و معرفی جنگ با داعش به عنوان جنگی حزبی میان مسلمانان را شگرد دشمنان برای وهن به اسلام دانست و خاطر نشان کرد: داعشی‌ها از اهل تسنن واقعی نیستند و استکبار جهانی با هدف تامین امنیت رژیم صهیونیستی داعش را ایجاد و از آن حمایت می‌کند و داعش مورد حمایت هیچ یک از علمای اهل سنت نیست.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه