اخبار داغ

ارائه کارت بیمه ورزشی به ورزش دوستان مشکین دشت آغاز شد

ارائه کارت بیمه ورزشی به ورزش دوستان مشکین دشت آغاز شد
یوسف فتح ابادی نماینده ی ورزش و جوانان مشکین دشت گفت: ورزش دوستان شهر می توانند با حضور در دفتر هیات امنای مشکین دشت بیمه ورزشی دریافت کنند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ یوسف فتح آبادی  نماینده ی ورزش و جوانان مشکین دشت در گفتگو با خبرنگار فردیسان از ارائه کارت بیمه ورزشی در دفتر هیات امنای مشکین دشت خبر داد و گفت: ورزش دوستان شهر می توانند با حضور در دفتر هیات امنای مشکین دشت بیمه ورزشی دریافت کنند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,  فردیسان,

فتح ابادی  در ادامه خاطر نشان کرد: نزدیک به یک ماه است که ثبت نام آموزش رایگان شنا به جهت استعداد یابی در مشکین دشت آغاز شده است و تاکنون نزدیک به ۵۰۰نفر در این رشته ثبت نام کرده اند  که  از این میان۷۵نفر تحت نظر مربیان مجرب اداره ورزش و جوانان شهرستان فردیس آموزش دیده و تعدادی از آنها به تیم استان البرز راه پیدا کرده اند.

,

نماینده ی ورزش و جوانان مشکین دشت در پایان از آموزش هنر های رزمی کاراته در رشته ی کیو کوشین مخصوص دختران در رده های سنی ۳تا۱۳ سال و آموزش تیر و کمان بدون محدودیت سنی به جهت ارتقاء سرانه ی ورزش های رزمی شهرستان خبر داد و عنوان داشت: علاقه مندان به این رشته ی ورزشی جهت ثبت نام می توانند به دفتر ورزش و جوانان مشکین دشت شهرستان فردیس مراجعه نمایند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه