اخبار داغ

در مانور سراسری زلزله عنوان شد:

آموزش های مهم مانور زلزله از مدرسه به خانواده و سطح جامعه منتقل شود

آموزش های مهم مانور زلزله از مدرسه به خانواده و سطح جامعه منتقل شود
فرماندار بشرویه افزود:انتقال اطلاعات و اموزش ها از مدارس به خانواده میتواند زمینه ساز کاهش شدید خسارات ناشی از حوادث طبیعی شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  پیام بشرویه "علی رضا  زمان زاده " صبح امروز  در مانور سراسری زلزله که  در  دبیرستان پسرانه امام رضا (ع) شهرستان بشرویه  و 70 مدرسه دیگر این شهرستان برگزار  شد با تاکید بر گسترش آموزش های لازم برای آمادگی در مواقع بحرانی یاداور شد: هر سال مانورهای مختلفی در مدارس با هدف اگاه سازی دانش اموزان در برابر مقابله با حوادث طبیعی برگزار میشود و هرچقدر اموزش ها تکرار شود موجب امادگی بیشتر دانش اموزان خواهد شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,  پیام بشرویه ,

 

,

فرماندار بشرویه افزود:انتقال اطلاعات و اموزش ها از مدارس به خانواده میتواند زمینه ساز کاهش شدید خسارات ناشی از حوادث طبیعی شود.

,

 

,

, ,

 

,

وی ،برگزاری مانور  زلزله را اقدامی موثر برای آمادگی کامل دانش آموزان با شرایط واقعی  عنوان کردو  گفت: از موارد مهمی که در اموزش ها برگزار میشود جنبه روحی و روانی است تا دانش اموزان متوجه شوند که در مواقع بحران چه عکس العمل درستی باید انجام دهند.

,

 

,

زمان زاده تصریح کرد: با ارائه این آموزش ها و تکرار مانورها می توانیم جامعه ای ایمن داشته باشیم.

,

 

,

در اد امه این مراسم "علی رضا رضوانیان " با اشاره به اهداف برگزاری مانور زلزله خاطر نشان کرد: این مانور هر ساله به منظور آمادگی دانش آموزان در برابر حادثه زلزله و کاهش خسارات ناشی از آن  برگزار میشود و باید امادگی و فرهنگ سازی انجام گیرد.

,

 

,

مدیر اموزش و پرورش بشرویه یادآور شد: باتوجه به اینکه ایران اسلامی و شهرستان بشرویه بر روی کمبرند زلزله قرار گرفته باید آموزش های مدارس به نحو درست صورت گرفته ودانش اموزان سفیران اطلاع رسانی به خانواده و جامعه باشند.

,

 

,

وی افزود: به نمایش گذاشتن توان و آمادگی هرچه بیشتر نهادهای خدمت رسان و مدیریت بحران در مواقع  اضطراری و حوادث طبیعی از دیگر اهداف این مانور میباشد.

,

رضوانیان از برگزاری مانور زلزله در سطح مدارس بشرویه خبر داد و گفت: صبح امروز همزمان با سراسر کشور در 70 آموزشگاه شهرستان بشرویه مانور زلزله برگزار شد و دانش آموزان با نجوه صحیح پناهگیری، حفاظت از سر و گردن و یاری رساندن به مصدومان آشنا شدند.

,

 

,

انتهای پیام/

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه