اخبار داغ

رییس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستانهای گرمه و جاجرم:

مشکل ۳۰ ساله مستأجران مغازه‌های موقوفه امامزاده زین‌العابدین سنخواست رفع شد

مشکل ۳۰ ساله مستأجران مغازه‌های موقوفه امامزاده زین‌العابدین سنخواست رفع شد
رییس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستانهای گرمه و جاجرم گفت: به همت این نهاد مشکل 30 ساله مستأجران مغازه‌های تجاری موقوفه امامزاده زین‌العابدین (ع) شهر سنخواست این شهرستان رفع شد
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از پایگاه خبری جاجرم،حجت‌الاسلام محمد صالحی‌نیا، رییس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان‌های گرمه و جاجرم با گرامیداشت فرارسیدن دهه وقف، از حل مشکلات 30 ساله مستأجران مغازه‌های موقوفه امامزاده زین‌العابدین (ع) شهر سنخواست خبر داد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, پایگاه خبری جاجرم, پایگاه خبری جاجرم, .,

 

,

وی افزود: 27 باب مغازه موقوفه امامزاده زین‌العابدین (ع) سنخواست که در آنها زمین موقوفه به‌صورت عرصه در اختیار مستأجران قرار داده شده بود، برای سال‌های متمادی محل اختلاف نحوه حق و حقوقات موقوفه و مستأجران و تنظیم قراردادهای با حق و بدون حق بود اما امسال خوشبختانه با همکاری اداره حقوقی اداره کل اوقاف استان این مشکل حل و فصل شد و تاکنون 11 نفر از مستأجران این موقوفات، معوقات خود را پرداخت و اجارات را به‌روز کرده‌اند.

, .,

 

,

حجت‌الاسلام محمد صالحی نیا در ادامه اظهار کرد: در شهرستان گرمه هم امسال شاهد پیشرفت 100 درصدی درزمینهٔ به‌روزرسانی اسناد اجاره موقوفات شهرستان بودیم.

, .,

 

,

وی با بیان اینکه یکی از مهم‌ترین اقدامات در راستای حفظ موقوفات و اجرای امینانه نیات واقفان، به‌روزرسانی اسناد اجاره است، ادامه داد: همچنین از ابتدای امسال تاکنون 13 وقف جدید در شهرستان‌های گرمه و جاجرم به ثبت رسیده است.

, .,

 

,

حجت‌الاسلام صالحی‌نیا همچنین از ساخت شبستان در امامزاده زین‌العابدین (ع) سنخواست خبر داد و افزود: پی‌ریزی این طرح انجام شده و همچنین تربت‌خانه این امامزاده هم اخیراً آیینه‌کاری شده است.

, .,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه