اخبار داغ

بی توجهی مسئولان کهگیلویه و بویراحمد همچنان ادامه دارد؛

وضعیت اسفناک راه های ارتباطی مناطق محروم دیشموک/سردرگمی مردم در سایه بی توجهی مسئولان +تصاویر

وضعیت اسفناک راه های ارتباطی مناطق محروم دیشموک/سردرگمی مردم در سایه بی توجهی مسئولان +تصاویر
راه های ارتباطی روستاهای بخش دیشموک اسفناک و نامناسب بوه که در ایام مختلف سال با مشکلات عدیده ای مواجه هستند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل کهگیلویه،  وضعیت اسفبار راه ارتباطی روستاهای دیشموک مردم را به ستوه آورده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,  کهگیلویه,

, ,

از راه‌های ارتباطی که سر و صدای زیادی از سوی مردم را به دلیل نامطلوبی دارد، راه ارتباطی  روستاهای بُنه‌کلو، سَرتُل، ریزک، چندار، پلنگاب، روی‌رِش، سِربست‌علیاء، سربست سفلی، لای‌لاشان"له‌لاشون" و در انتها به روستای دارای یک شهید" شهید پرچی به نام روستای دور افتاد‌ی و دور از نگاهِ مسئولان" روستای سرگچ" برای توسعه است.

,

, , ,

 منطقه‌ی سرگچ که چندی پیش در آخرین جلسه شورای اداری دیشموک با حضور عدل هاشمی پور نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی به دلیل نامناسب بودن راه این روستای، سر و صدای زیادی از سوی برخی مسئولان ایجاد کرده است.

,

راه ارتباطی این روستاها که در سال93 از سوی مسئولان شهرستان و استانی وعده آسفالت چهار کیلومتر از آن به مردم داده شد ولی نه فقط آسفالت بلکه حتی زیرسازی نشده و در آستانه نابودی کامل که در این صورت در آیند‌‌ه‌ی نزدیک همانند راه روستای سرتنگ لیراب، چارپایان هم به سختی از آن عبور خواهند کرد.

,

, ,

 مسئولان مردم محروم را باید قدر بدانید نه به خاطر اینکه در انتخابات به دور از همه سختی‌ها صبح زود را برای حضور صددرصدی پای صندوق رای می‌آیند و به شما رای می‌دهند بلکه به خاطر تحمل این همه سختی و باوجود این شرایط بازهم قدردان نظام و انقلاب هستند.

,

آقایانی که فقط در آستانه انتخابات در مراسمات فاتحه‌خوانی و جشن عروس پیدایتان می‌شود، هم‌اکنون وقت کار است که مردم نیازمند مساعدت شما هستند!

,

راه های ارتباطی بی‌سروسامان روستاهای محروم دیشموک گلایه و انتقاد شدید مردم را به دنبال دارد و این امر مردم را دیگر به ستوه آورده است این اظهار مردم شریف روستاهای دیشموک است.

,

, ,

مسعود شایسته از جوانان روستای چندار در گفت و گو با خبرنگار ما اظهار کرد:  سیل و باران هفته پیش خسارات زیادی را به خانوارهای روستاهای چندار و سرگچ وارد کرده است.

,

وی افزود: ریزش منازل مسکونی مردم و آب گرفتگی آنها از مهمترین حوادث سیل اخیر بود که مردم را به دردسر انداخته است.

,

شایسته با انتقاد شدید از مسئولان، گفت: این مسئولان بودجه روستاها را چه کار می‌کنند؟! چرا کاری برای مردم انجام نمی‌دهند؟!

,

, ,

وی با بیان اینکه با بخشدار دیشموک موضوع را در میان گذاشته اند، افزود: پاسخ بخشداری این بود که در حال پیگیری هستند.

,

شایسته تصریح کرد: مسئولان اصلاً به فکر این مردم نیستند و خود چند بار پیگیری کردم  ولی هیچکس جواب درستی نداد.

,

این جوان با اشاره به اینکه، مردم روستای چندار از این وضع اسفبار در سایه بی توجهی مسئولان به ستوه آمده  و نه راهی برایشان مانده و نه سرپناهی، خاطرنشان کرد: می توانم بگویم فقط چشم به راهی براشون مانده است ولی اینکه امید مردم تا چه زمانی ادامه داشته باشد!، ؟الله اعلم!

,

, ,

این جوان تحصیل کرده روستای چندار با کنایه به مسئولان شهرستانی و استانی گفت: وقتی باران می‌بارد همه پرنده ها به دنبال سرپناهند، اما عقاب برای اجتناب از خیس شدن، بالاتر از ابرها پرواز می‌کند.

,

وی اضافه کرد: ولی این مردم نه پرنده هستند که پرواز کنند و دنبال سرپناه بگردند و نه عقاب هستند که بالاتر از ابرها بروند تا در امان بمانند.

,

 شایسته با بیان اینکه، به چه کسی و چطوری بگویم و از کجا شروع کنم، گفت: فقط میتوانم بگویم این مردم همچنان در بیچارَگی بَه سر می‌برند.

,

وی متذکر شد: از وعده‌های دروغ یا از بودجه های به باد رفته بخش و بالاخص روستای چندار بگویم یا از جیب پُر کسانی که از بیت المال وحق مردم پُرشده و اَلان هیچ خبری از آنها نیست.

,

روستاهای بنه کلو، سرتل، ریزک،چندار، پلنگاب، روی رش،سربست علیا، سربست سفلی،لای لاشان،سرگچ از راه ارتباطی نامطلوب برخوردارند.

,

گفتنی است؛ روستای چندار به تنهایی ۹۸ خانوار با جمعیت ۵۴۰ نفر و تقریباً در فاصله شش کیلومتری از شهر دیشموک واقع است.

,
 
,
 
,
 
,
,
, ,
, ,
, ,

=============

,

گزارش از وحید آهنگ

,

=============

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه