اخبار داغ

حجت الاسلام و المسلمین دکتر صفری:

دفاع از حریم اهل بیت(ع) مهمتر ازحرم آن بزرگواران است

دفاع از حریم اهل بیت(ع) مهمتر ازحرم آن بزرگواران است
امام جمعه گرمی گفت: دفاع از حریم اهل بیت(ع) بسیار مهمتر از حرم آن بزرگواران است و شهدای مدافع حرم در واقع از حریم اهل بیت(ع) دفاع می کنند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از سیفار، حجت‌الاسلام و المسلمین دکتر یدالله صفری در خطبه‌های نماز جمعه این هفته گرمی ضمن دعوت عموم به تقوای الهی گفت: تقوا یعنی انسان چیزهایی را که نمی داند یاد بگیرد و به چیزهای که یاد گرفته عمل کند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سیفار، , سیفار، , سیفار, سیفار,

وی ضمن تبریک سالروز آغاز ولادت امام عصر و الزمان(عج) گفت: امام حسن عسکرى ع، خود از پیش گویى‏ها آگاه بود و اهمیّت و عظمت آن مولود را به درستى مى‏دانست و از حسّاسیت دشمنان درباره تولد این نوزاد، غافل نبود. اوضاع سیاسى و شرایط اجتماعى را نیز کاملاً مى‏ شناخت؛ از این رو به گونه‏اى مقدمات و پیش زمینه‏ هاى ولادت فرزندش را فراهم ساخت که نه تنها دشمنان؛ بلکه بسیارى از دوستان هم از این امر آگاه نشدند.

,

امام جمعه گرمی در بخش دیگری از سخنان با بیان اینکه امروز دشمن با تمام قوا قصد نابودی و ریشه کن کردن اسلام را دارد و جوانان انقلابی با تمام قوا در برابر آنها ایستاده اند و با تاسی به بانوی صبر و استقامت از حریم ولایت دفاع می کنند، اظهار کرد: مدافعان حرم در واقع مدافع دین اسلام هستند و برای دفاع از اسلام ناب، قرآن و اهل بیت(ع) عازم عراق و سوریه شدند.

,

وی با بیان اینکه مدافعان حرم برای همه مردان و زنان کلمه مقدس است؛ افزود: دفاع از حریم اهل بیت(ع) بسیار مهمتر از حرم آن بزرگواران است و شهدای مدافع حرم در واقع از حریم اهل بیت(ع) دفاع می کنند.

,

حجت الاسلام دکتر صفری گفت: به برکت اقتدار نظام و از جان گذشتگی رزمندگان اسلام و مدافعان حریم امامت و ولایت است که اگر اسرائیلی ها روزی به فکر نیل تا فرات بودند الان به دور تا دور خود دیوار می کشند.

,

وی با بیان اینکه استکبار قصد دارد با ایجاد گروه های تروریستی با عنوان داعش تیشه به ریشه اسلام بزند، اظهار کرد: اگر شهدای مدافع حرم در عراق و سوریه به دفاع از دین خدا نمی پرداختند، امروز شاهد جنگ در تمامی بلاد اسلامی بودیم.

,

حجت الاسلام و المسلمین صفری گفت: امروز دشمنان علاوه بر توطئه هایی از این دست با علم به اینکه ما در جنگ سیاسی و نظامی شکست ناپذیریم لذا چندین سال است که جنگ فرهنگی و اقتصادی براه انداخته اند که به لطف پروردگار در تمام  زمینه ها شکست می خورند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه