اخبار داغ

امام جمعه موقت مراغه :

پشت صحنه تمامی توطئه ها استکبار جهانی به سرکردگی آمریکا است

پشت صحنه تمامی توطئه ها استکبار جهانی به سرکردگی آمریکا است
امام جمعه موقت مراغه با اشاره به نقض برجام از سوی آمریکا گفت : امریکا در طول تاریخ انقلاب نه تنها منفعتی برای ایران نداشته است بلکه پشت صحنه همه توطئه ها علیه انقلاب نیز حضور داشته است .
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از رصدمراغا ؛ حجت الاسلام حمید محمدی راد، در خطبه های نماز جمعه عبادی ، سیاسی این هفته شهرستان با اشاره به میلاد نبی مکرم اسلام بر اساس منابع اهل سنت افزود: اختلاف بین منابع اهل سنت و شیعه در باره میلاد پیامبر گرامی اسلام به عنوان هفته وحدت نامگذاری شده است

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, رصدمراغا ,

وی اظهار کرد: دشمن با اختلاف افکنی بین شیعه و سنی می خواهد مسلمانان را به جان هم بیندازد از این فرصت برای پیشبرد اهداف شوم خود استفاده کند .

,

امام جمعه موقت مراغه با اشاره به اظهارات نخست وزیر بریتانیا در اجلاس منامه گفت: هدف انگلیس همواره تفرقه افکنی، گسترش ناامنی، جنگ، خشونت و تروریسم است و مسلمانان باید با بیداری کامل توطئه دشمنان را خنثی کنند.
وی ادامه داد: با هوشیاری و بصیرت مسلمانان دیگر زمان حکومت استکبار بر مسلمانان به پایان رسیده است و مردم در منطقه در مقابل دشمن ایستاده اند .

,
,

حجت الاسلام محمدی ‍ راد در خصوص نقض برجام از سوی آمریکا خاطرنشان کرد : تمدید تحریم ها برای  10 ساله دیگر علیه  ایران، صراحتاً نقض برجام است و آمریکا به تعهدات برجام پایبند نبوده است.
وی اظهار کرد: پشت صحنه تمامی توطئه ها علیه کشور ایران استکبار جهانی به سرکردگی آمریکا است و نباید به وعده های دروغ شیطان بزرگ اعتماد کرد .
محمدی راد، داعش را دست پرورده استکبار دانست و گفت: با تلاش ها و مجاهد های نیروهای مقاومت در سوریه ، حلب در آستانه آزاد سازی است .

,
,
,

وی تاکید کرد : با توجه به این که داعش و تکفیری ها تمامی خانه های مردم را ویران کرده است و مردم مظلوم سوریه و همچنین مدافعان حرم در سرما به سر می برند لازم است مردم همت کنند و برخی لوازم اولیه چون لباس گرم و پتو و کلاه و ... به سوریه ارسال کنند .

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه