اخبار داغ

در جلسه کارگروه ایثار و شهادت عنوان شد،

یادواره شهدای شهر ایور نهم دی‌ماه برگزار می‌شود

یادواره شهدای شهر ایور نهم دی‌ماه برگزار می‌شود
بیست و پنجمین یادواره 19 شهید والامقام شهر ایور روز پنج شنبه نهم دی‌ماه در محل مسجد صاحب‌الزمان (عج) این شهر برگزار خواهد شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  پایگاه خبری گرمه، مکرمی معاون فرماندار شهرستان گرمه در جلسه کارگروه ایثار و شهادت  با بیان این مطلب افزود: عزت و سرافرازی امروز جامعه مرهون جان‌نثاری‌ها و رشادت‌های رزمندگان و شهدا در طول هشت سال دفاع مقدس است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, پایگاه خبری گرمه،,
وی اضافه کرد: دوران دفاع مقدس به‌عنوان ماندگارترین دوران پس از پیروزی انقلاب اسلامی به ثبت رسیده است و این دوران به ملت ما به‌ویژه نسل جوان درس استقامت، پایمردی و شجاعت آموخت و کارنامه درخشانی که مردم از آن دوران به ثبت رسانده‌اند در همیشه تاریخ خواهد درخشید.
,
مکرمی مهم‌ترین هدف برگزاری یادواره شهدا را ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه عنوان نمود و اظهار داشت: حفظ و ترویج این فرهنگ، وظیفه همه مسئولین و متولیان است.
,
وی تصریح کرد: ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، باعث پویایی جامعه و حراست از آرمان‌ها و ارزش‌های انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی می‌شود.
,
معاون فرماندار شهرستان گرمه خاطرنشان ساخت: بیست و پنجمین یادواره 19 شهید والامقام شهر ایور روز پنج شنبه نهم دی‌ماه در محل مسجد صاحب‌الزمان (عج) این شهر برگزار خواهد شد.
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه