ارائهدهنده دکترین انتی مارکتینگ گفت: خلق نیاز غیرمعمول، تحریک تقاضا، رواج مصرفگرایی کالاهای غیربومی با رشد و توسعه پایدار منافات دارد.[
به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از پرستوها، اسرافیل شیرازی ارائهدهنده دکترین انتی مارکتینگ در همایش بررسی جایگاه آموزههای علم بازاریابی در اقتصاد مقاومتی و منافع ملی در دانشگاه اقبال لاهوری عصر شنبه اظهار داشت: مدیریت مصرف بهترین گزینه عینی سازی اقتصاد مقاومتی در لایههای اجتماعی به شکل ساده است.
, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, پرستوها,وی با اشراه به اینکه اقتصاد مقاومتی در آرمانیترین شرایط تبدیل تهدیدها به فرصتها است، افزود: اقتصاد مقاومتی شناسایی و کنترل تهدیدها و مواضع فشار اقتصادی در شرایطی که کشوری مجاز به صادرات و واردات کالا نیست خواهد بود.
,دبیر اجرایی کنفرانس بینالمللی نقد و واکاوی مدیریت در هزاره سوم افزود: خلق نیاز غیرمعمول، تحریک تقاضا، رواج مصرفگرایی کالاهای غیربومی با رشد و توسعه پایدار منافات دارد.
,شیرازی بیان داشت: توسعه با تقویت تولید کالای داخلی و ملی و حذف دلالی و فساد از ساختار اقتصادی و تعقیب مؤلفههای مندرج در تئوری اقتصاد مقاومتی محقق شدنی است.
,وی ادامه داد: انتی مارکتینگ با ارائه تکنیکهای مدرن عرضه و تقاضا این فرصت را ایجاد میکند تا تعادل بین صنایع مختلف و تولیدکنندگان کالاهای سرمایهای و مصرفی ایجاد گردد که ماحصل آن افزایش تولید ملی و مصرف طبیعی کالا در جامعه بهمنظور تحقق توسعه کشوراست.
,گفتنی است به دلیل مباحث گسترده در بررسی جایگاه آموزههای علم بازاریابی در منافع ملی و برنامه اقتصاد مقاومتی و نتیجهگیری عملی در این زمینه نشست تخصصی برگزار خواهد شد.
,انتهای پیام/
]
ارسال دیدگاه