اخبار داغ

جانشین فرمانده سپاه استان:

همایش پیشگیری از وقوع جرم نیروهای مسلح برگزار می‌شود

همایش پیشگیری از وقوع جرم نیروهای مسلح برگزار می‌شود
جانشین فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین گفت:همایش پیشگیری از وقوع جرم نیروهای مسلح با حضور فرماندهان نیروهای نظامی و انتظامی استان قزوین برگزار می‌شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ عباس برزگر ابراهیمی، جانشین فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی صبح قزوین اظهار کرد: نیروهای نظامی و انتظامی پاسدار نظم، امنیت و تمامیت ارضی و همچنین دستاوردهای انقلاب اسلامی است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,  صبح قزوین,
وی با اشاره به حساسیتی که جامعه نظامی و انتظامی دارند، گفت: برای حفاظت و پاسداری نیروهای نظامی مجموعه صیانتی وجود دارد که این مجموعه‌ها را ارشاد و راهنمایی می‌کنند و در صورت لزوم با افراد متخلف برخورد می‌کنند.
,
جانشین فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان بیان کرد: با توجه به اینکه نیروهای نظامی و انتظامی زیرمجموعه فرمانده کل قوا هستند فلذا دادسرای نظامی مختص نیروهای نظامی و انتظامی است.
,
برزگر‌ابراهیمی در ادامه افزود: هرساله در استان همایش پیشگیری از وقوع جرم نیروهای مسلح با حضور فرماندهان نیروهای نظامی و انتظامی در استان برگزار می‌شود.
,
وی اعلام کرد: امسال همایش پیشگیری از وقوع جرم نیروهای مسلح با میزبانی سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین و با حضور فرماندهان نظامی و انتظامی اعم از ناجا، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، ارتش جمهوری اسلامی و وزارت دفاع برگزار می‌شود.
,
این مسئول در ادامه اضافه کرد: این همایش با عنوان و محور"فرار از خدمت" 22 آذرماه در سالن جلسات شهید حسن پور برگزار خواهد شد.
,
جانشین سپاه صاحب الامر(عج) استان ابراز کرد: برنامه‌ها و کارگروه‌های مختلفی درجهت پیشگیری از وقوع جرم در این همایش اجرا خواهد شد که نتیجه این کارگروه‌ها به مجموعه‌ها ابلاغ می‌شود.
,
وی با اشاره به محور همایش "فرار از خدمت" عنوان کرد: عوامل درون سازمانی و برون سازمانی در این امر نقش دارند، که عوامل برون سازمانی از جمله مسائل اقتصادی، خانوادگی، اعتیاد و اشتغال بیشترین عامل فرار از خدمت است.
,
این مسئول با بیان اینکه در 6 ماه نخست سال جاری 4 مورد فرار از خدمت در سپاه صاحب الامر (عج) استان اتفاق افتاده است، ابراز کرد: یک مورد عامل درون سازمانی و عامل سه مورد آن برون سازمانی بوده است.
,
وی در ادامه اضافه کرد: ایجاد انگیزه و تقویت روحیه سربازان، به کارگیری نیروها در تخصص خود، بسته‌های تشویقی و اعزام نیروها به محل زندگی خود برای خدمت از جمله اقداماتی است که به کاهش جرم فرار از خدمت سربازان می‌تواند کمک شایانی بکند.
,
برزگر ابراهیمی در پایان خاطر نشان کرد: همچنین در همایش پیشگیری از وقوع جرم نیروهای مسلح با همفکری مسئولین و فرماندهان راهکارهایی جهت کاهش فرار سربازان از خدمت ارائه خواهد شد که امیدواریم با تدبیر و برنامه ریزی به مرحله عمل برسد.
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه