اخبار داغ

معاون سیاسی، اجتماعی فرماندار میاندوآب عنوان کرد؛

تلاش دشمنان برای افزایش آسیب های اجتماعی در کشور/ مبارزه با مواد مخدر یک وظیفه همگانی است

تلاش دشمنان برای افزایش آسیب های اجتماعی در کشور/ مبارزه با مواد مخدر یک وظیفه همگانی است
معاون سیاسی، اجتماعی فرماندار میاندوآب گفت: امروز دشمنان ما با شبکه های مختلف تلاش می کنند تا جوانان و مردم ما را به سمت آسیب های اجتماعی که مواد مخدر یکی از آنهاست، سوق دهند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از زرین خبر، احمدعلی اسدپور صبح امروز در کارگاه آموزشی مبارزه با مواد مخدر دهیاران میاندوآب با تبریک فرا رسیدن هفته وحدت و تاکید بر لزوم اتحاد و همدلی اظهار کرد: اسلام دین اخوت، مهربانی و برادری است و امروز دشمن تلاش زیادی برای تفرقه انجام می دهد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, زرین خبر,

معاون سیاسی، اجتماعی فرماندار میاندوآب با بیان اینکه برای دشمنان اسلام، شیعه و سنی فرقی ندارد، افزود: تکفیری ها و دشمنان با شیعه و سنی دشمن هستند و می خواهند با اسلام مقابله کنند.

,

وی گفت: در اسلام برتری به قومیت، نژاد و زبان نیست بلکه ملاک برتری، تقواست و لذا ما وظیفه داریم تا به مصداق آیه شریفه " اشدا علی الکفار و رحما بینهم" با وحدت و همدلی در مقابل دشمنان بایستیم.

,

اسدپور در بخش دیگری از سخنان خود بر لزوم آموزش و مقابله با مواد مخدر در بین روستائیان و دهیاران تاکید و تصریح کرد: امروز دشمنان ما با شبکه های مختلف تلاش می کنند تا جوانان و مردم ما را به سمت آسیب های اجتماعی که مواد مخدر یکی از آنهاست، سوق دهند.

,

معاون سیاسی، اجتماعی فرماندار میاندوآب با اشاره به اینکه هر یک از ما و نهادهای مختلف مانند صدا و سیما، وزارت ورزش و جوانان و مبلغان و روحانیون و... در مقابله با گرایش جوانان به سمت مواد مخدر نقش مهمی دارند، اظهار کرد: مبارزه با اعتیاد و مواد مخدر یک تکلیف و وظیفه همگانی است که باید هر یک از افراد و نهادها از ظرفیت خود برای مقابله با آن استفاده کنند.

,

وی ورزش را یکی از مهم ترین عوامل برای جلوگیری از ناهنجاری های اجتماعی دانست و گفت: ورزش همگانی می تواند نقش موثری برای مقابله با اعتیاد و آسیب های اجتماعی داشته باشند که لازم است در راه توسعه ورزش همگانی گام برداریم.

,

اسدپور هم چنین مبارزه با اعتیاد و مواد مخدر را از مصادیق امر به معروف و نهی از منکر عنوان کرد و افزود: مبلغان دینی نیز می توانند با تقویت باورهای مذهبی و دینی مردم در منابر خود، در راه مبارزه با اعتیاد و مواد مخدر گام بردارند.

,

 

,


انتهای پیام/

,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه