اخبار داغ

چالشی به نام محصولات "تراریخته" در کشور

دست‌های پشت‌پرده نمی‌خواهند مردم از عوارض محصولات تراریخته آگاهی یابند

دست‌های پشت‌پرده نمی‌خواهند مردم از عوارض محصولات تراریخته آگاهی یابند
درحالی‌که توصیه‌ کارشناسان حوزه سلامت و محیط‌زیست بر استفاده از محصولات ارگانیک و بهینه‌سازی کشاورزی سنتی و منع مصرف محصولات ترا ریخته است؛ عده‌ای سعی در فرهنگ‌سازی و تغییر رویکرد مردم به استفاده از محصولات تراریخته یا دست‌کاری ژنتیکی شده دارند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از بازتاب گهر؛ چند سالی است که بحث تولید محصولات تراریخته در کشور مطرح است که برخی بی توجه به اثرات سوء آن به دنبال به خطر انداختن سلامتی مردم هستند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, بازتاب گهر,

 

,

طلایه داران تراریخته چه کسانی هستند؟

, طلایه داران تراریخته چه کسانی هستند؟,

حجت الاسلام احمد سالک کاشانی، سیاستمدار کهنه‌کار و نماینده ادوار مجلس شورای اسلامی است. وی از مبارزان مسلمان دوران ستمشاهی است که زیر نظر شهید مظلوم بهشتی به مبارزه با رژیم گذشته پرداخت. طی گفتگوهایی که با رسانه ها در مورد ورود عضو شورای امنیت ملی آمریکا در ایران و دیدار آن با توسعه گران محصولات تراریخته در کشور، گفت: اسناد جدید و تکان دهنده‌ای درباره نفوذ و سلطه صهیونیستها به غذای مردم ایران از راه رهاسازی و تجاری‌‌سازی محصولات کشاورزی دستکاری شده ژنتیکی (تراریخته) و همچنین استمرار واردات دانه‌های روغنی تراریخته به کشور فاش کرد.

,

تراریخته

, تراریخته,

سالک با تأکید بر اینکه «اسنادی در اختیار است که نشان می‌دهد مقامات ارشد امنیتی کاخ سفید و بنیاد صهیونیستی راکفلر موضوع رهاسازی و توسعه مصرف تراریخته‌ها را توسط عوامل خود در ایران هدایت می‌کنند» خاطرنشان کرد: برخی متخصصان دستکاری ژنتیکی ایران، که از قضا افراد برجسته این جریان به شمار می‌روند، از بیش از یک دهه قبل در زمان وزارت برخی افراد برای آموزش به مراکز آموزشی راکفلر فرستاده شده‌اند و پس از آموختن فنون دستکاری ژنتیکی، برای اجرای برنامه آنان، که اشاعه محصولات تراریخته است، به ایران بازگشته‌اند. متأسفانه این افراد در حدود دو دهه است که در بدنه برخی دستگاههای دولتی حضور داشته‌اند و الآن نیز به مدارج اجرایی قابل توجهی رسیده‌اند و بر حوزه تصمیم‌سازی در دستگاههای دولتی ذی‌ربط در این حوزه بسیار تأثیرگذار هستند.

,

وی تصریح کرد: متأسفانه علی‌رغم تأکیدات و هشدارهای رهبر فرزانه و روشن‌بین انقلاب در خصوص اهمیت توجه به بحث «نفوذ» این مقوله مورد غفلت و بی‌توجهی قرار گرفته، بگونه‌ای که صهیونیستهای شناخته شده بین‌المللی و مقامات کاخ سفید، به‌وسیله همین تصمیم‌سازان نفوذی، رسماً به ایران دعوت می‌شوند؛ برای پیش‌برد اهدافشان به ایران سفر می‌کنند؛‌ حتی از دست شخص وزیر در مراسم رسمی بالاترین جایزه را می‌گیرند؛ در مهمانسرای ویژه شخص وزیر پذیرایی می‌شوند؛ سخنرانی می‌کنند؛ از آنها تقدیر می‌شود؛ بعد هم برمی‌گردند و با جسارت می‌گویند ما مقاومت ایران در برابر امریکا را شکستیم و راه را باز کردیم.

,

 تراریخته

, تراریخته,

 

,

پروفسور علی کرمی؛ فوق تخصص مهندسی ژنتیک در پایگاه اطلاع رسانی خود نوشت:

,

 

,

توسعه دهندگان تراریخته چه کسانی هستند؟

, توسعه دهندگان تراریخته چه کسانی هستند؟,

یکی از کسانی که تمام قد از تراریخته کردن محصولات کشاورزی در ایران دفاع میکند بهزاد قره یاضی مدیر کل پژوهش سازمان برنامه و بودجه است و حالا چند نکته در مورد این شخص:

,

ایا می دانید بهزار قره یاضی همان فردیست که ۲۰ سال پیش در مرکز تحقیقاتی در فیلیپین که توسط بنیاد صهیونیستی راکفلر احداث شده جذب شد و بعد با کمک مالی آنها و اهدای ژن از یک شرکت ریگر خارجی با کمک چند دانشمند همان موسسه برنج طارم مولایی را تراریخته کرد؟

,

آیا می دانید این فرد که بر اساس اسناد منتشر شده در سایت تسنیم ماموریت تراریخته کردن ایران را از  بنیاد راکفلر دارد بدون کسب مجوز برنج تراریخته را در مزارع شمال کشت کرد؟

,

آیا می دانید بهزاد قره یاضی سر کرده تیم تراریخته ایران چندین شرکت تجاری در زمینه توسعه تراریخته دارد؟

,

بهزاد قره یاضی مدافع تراریخته گفته است: " 15 میلیارد دلار ارزش بذر تراریخته در دنیا است"

,

این پول جیب چه کسانی را پر خواهد کرد؟؟

,

آیا می دانید به گزارش سایت های خبری بهزاد قره یاضی که اینک مدیر کل پژوهش سازمان برنامه و بودجه است و بودجه پژوهشی کشور را در کنترل دارد با فشار بر مراکز پژوهشی آنها را وادار به طرفداری از تراریخته می کند؟

,

آیا می دانید به گزارش سایت تسنیم بهزاد قره یاضی سرکرده تیم تراریخته کردن ایران مهره نفوذی بنیاد صهیونیستی راکفلر در ایران است تا کشاورزی ایران را نابود کند و با مزدور امنیتی امریکا به نام کنت کوئین جلسه داشته است؟

,

قره یاضی سال 1997 با حمایت مالی بنیاد صهیونیستی راکفلر و دریافت کانستراکت ژنی از یک شرکت خارجی و چند دانشمند موسسه وابسته به راکفلر برنج طارم مولایی ایران را تراریخته کرد

,

اسناد بیشتر بزودی در افشای فعالیت این فرد برای تراریخته کردن ایران معرفی خواهد شد.

,

آیا می دانید چه کسی شیطان سبز یا آزولا را 25 سال پیش وارد ایران کرده است که در حال نابودی خزر است؟ بله همان کسی که تراریخته را وارد ایران کرده است(بهزاد قره یاضی) سرکرده تراریخته کردن ایران.

,

 تراریخته

, تراریخته,

گردآورنده: امیرحسین ابراهیمی

, گردآورنده: امیرحسین ابراهیمی,

انتهای پیام/

, انتهای پیام/]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه