اخبار داغ

با حضور مسئولین شهرستان گرمه،

مدرسه خیرساز 3 کلاسه روستای دشت کلنگ زنی شد

مدرسه خیرساز 3 کلاسه روستای دشت کلنگ زنی شد
با حضور مسئولان شهرستان گرمه مدرسه خیرساز 3 کلاسه با زیر بنای 207 مترمربع در روستای دشت کلنگ زنی شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  پایگاه خبری گرمه، محمدزاده فرماندار شهرستان گرمه در آئین کلنگ زنی مدرسه 3 کلاسه روستای دشت گفت: آموزش وپرورش برای رشد و ارتقا به بستر و زمینه نیاز دارد که یکی از این بستر ها ایجاد فضاهای آموزشی است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, پایگاه خبری گرمه,

وی ضمن تقدیر از خیرین مدرسه ساز این شهرستان افزود: کسی که مال خود را در راه امور خیر بخصوص مدرسه سازی انفاق می کند در واقع در راه پیشرفت و تعالی جامعه خود گام برداشته است.

,

محمدزاده مدرسه سازی را از زیر ساخت های اساسی و مهم آموزشی در راستای تعلیم و تربیت فرزندان و کمک به نسل آینده جامعه دانست و ادامه داد: بخشی زیادی از  دانش آموزان دختر این روستا به دلیل دور بودن مدرسه فعلی از مرکز شهر و سختی راه از تحصیل باز می ماندند اما به زودی با همت مسئولین و خیرین نیک اندیش  در فضا و محیطی مطمئن، سالم و زیبا مشغول به تحصیل خواهند شد.

,

وی از توجه ویژه دولت تدبیر و امید به حوزه آموزش پرورش قدردانی کرد و گفت: خوشبختانه نگاه دولت در این حوزه بسیار مثبت بوده و امیدواریم این روند ادامه داشته باشد.

,

رئیش شورای آموزش پرورش شهرستان گرمه بر لزوم تلاش خیران برای رفع کمبود فضاهای آموزشی تاکید کرد و گفت: مدرسه سازی، مشارکت در سرمایه های فکری و فرهنگی جامعه است و خیران مدرسه ساز می توانند با تلاش در راستای گسترش فضاهای آموزشی در منطقه، زمینه رشد و شکوفایی جامعه را فراهم کنند.

,

گفتنی است مدرسه 3 کلاسه روستای دشت با اعتبار 3 میلیارد ریال که یک میلیارد ریال آن از محل کمک خیرین مدرسه ساز و دو میلیارد ریال از محل اعتبارات سازمان نوسازی مدارس بوده و با زیربنای 207 متر مربع قرار است تا سال تحصیلی جدید به بهره برداری کامل  برسد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه