اخبار داغ

مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی زنجان:

سهم زنجان در صادرات روی بسیار بالا است/زنجان جزو استان های پیشرو در صنعت برق است

سهم زنجان در صادرات روی بسیار بالا است/زنجان جزو استان های پیشرو در صنعت برق است
مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی استان زنجان به صادرات بخش صنعت روی در استان زنجان اشاره کرد و گفت:سهم استان زنجان در صادرات این فلز ارزشمند بسیار بالا است و همین امر موجب شده در رنکینگ صادرات استان نقش مهم داشته باشد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛  امیر حمیدنیا امروز در گفت و گو با خبرنگار عصر زنجان، تزریق منابع مالی به واحدهای تولیدی استان زنجان را گامی برای رونق تولید و کسب و کار استان زنجان دانست و اظهار داشت: با هدف تحقق اقتصاد مقاومتی تزریق منابع مالی از طریق سیستم بانکی منجر به از سرگیری فعالیت واحدهای صنعتی استان می شود و نتیجه آن فراهم کردن زمینه های صادرات است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصر زنجان,

وی با تاکید بر رعایت استانداردها و ارتقاء کیفیت محصولات تولیدی واحدهای صنعتی استان با تایید مراجع قیمت برای حضور در بازارهای جهانی بیان کرد: شناسایی بازارهای هدف صادراتی و ارتقاء سهم بازار از موضوعاتی است که در تداوم مسیر تولید اثرگذار خواهد بود.

,

مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی استان زنجان ارز آوری واحدهای تولیدی برای استان را موضوع مهم در رسیدن به اهداف توسعه فعالیت ها بیان کرد و افزود: لازمه حضور مداوم و موفق در بازارهای جهانی وفای به عهد است و شناسایی در بازار های هدف که در این راه برای توسعه اهداف صادراتی باید واحدهای صنعتی استان پیش قدم باشند.

,

حمیدنیا سهم استان زنجان در صادرات بخش صنعت روی را یادآور شد و ادامه داد: سهم استان زنجان در صادرات این فلز ارزشمند بسیار بالا است و همین امر موجب شده در رنکینگ صادرات استان نقش مهم داشته باشد.

,

وی با اشاره به اینکه در6 ماهه نخست سال جاری پتانسیل های مطلوبی برای صادرات در بخش های مختلف صنایع روی و برق استان فراهم شده است، تصریح کرد: صادرات در بخش های مختلف صنایع روی و برق موجب شده، در مجموع زنجان با احتساب فعالیت های شرکت های مستقر در شهرک های صنعتی استان رتبه 5 بین استان های کشور را در صادرات داشته باشد.

,

مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی استان زنجان جایگاه زنجان را جزو استان های پیشرو در صنعت برق کشور معرفی کرد و اظهار داشت: وجود شرکت هایی همچون تسکو، ایران ترانسفو و پارس سوئیچ باعث شده تا زنجان نقش هلدینگ را در این صنعت ایفاء کند و همین امر راه توسعه این صنعت را در بخش صادرات هموار کرده است.

,

انتهای پیام /

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه