اخبار داغ

فرمانده انتظامی خلیل آباد خبر داد؛

دستگیری 10 سوداگر مرگ در خلیل آباد / پاکسازی مناطق آلوده با اقدام فوری ناجا

دستگیری 10 سوداگر مرگ در خلیل آباد / پاکسازی مناطق آلوده با اقدام فوری ناجا
فرمانده انتظامی خلیل آباد از کشف 1140 گرم انواع مواد مخدر در نتیجه اجرای طرح پاکسازی مناطق آلوده و کشف مواد مخدر در این شهرستان خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سرهنگ نبی الله رحمانی، فرمانده انتظامی خلیل آباد در گفتگو با خبرنگار یار خراسانی، با اعلام این خبر اظهار داشت: طرح پاکسازی نقاط آلوده به مواد مخدر ظرف 5 روز با محوریت دستگیری خرده فروشان مواد مخدر در خلیل آباد اجرا شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, یار خراسانی,

وی در ادامه از کشف 1140 گرم از انواع مواد مخدر در پی اجرای این طرح خبر داد و خاطرنشان کرد: به دنبال اجرای طرح پاکسازی نقاط آلوده به مواد مخدر خلیل آباد عوامل پلیس موفق به دستگیری 10 خرده فروش مواد مخدر شدند.

,

رحمانی همچنین برخورد با خرده فروشان مواد مخدر را از رویکرد های اصلی پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان دانست و تصریح کرد: شهروندان می توانند هرگونه رفتار مشکوک را یا خبر فروش مواد مخدر را به پلیس 110 اعلام کنند تا نسبت به دستگیری مجرمان اقدام شود.

,

وی در پایان با بیان اینکه اعتیاد به مواد مخدر یکی از آسیب های اجتماعی است که تاثیر زیادی در وقوع دیگر جرایم دارد، تاکید کرد: مردم با نظارت بر رفتار فرزندان و جوانان خود آنها را از گرفتار شدن و اعتیاد به مواد مخدر باز دارند.

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه