اخبار داغ

مسئول بسیج دانشجویی آموزشکده فنی و حرفه ای دختران مطرح کرد؛

لغو مراسم بسیج دانشجویی سه ساعت قبل از شروع/ نگرانی مدیران دانشگاه از تبعات سیاسی انتخاب همسر

لغو مراسم بسیج دانشجویی سه ساعت قبل از شروع/ نگرانی مدیران دانشگاه از تبعات سیاسی انتخاب همسر
مسئول بسیج دانشجویی آموزشکده فنی و حرفه ای دختران ارومیه با اشاره به اظهار نظر مدیران دانشگاه پیرامون تبعات سیاسی این مراسم گفت: چندین بار به مسدولین آموزشکده گفتیم که موضوع جلسه ازدواج و معیارهای انتخاب همسر است و هیچ تبعات سیاسی برای دانشگاه ندارد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ فاطمه محمدی مسئول بسیج دانشجویی آموزشکده فنی و حرفه ای دختران ارومیه در گفتگو با نسل برهان پیرامون لغو یکطرفه نشست زن و خانواده از سوی رئیس این آموزشکده اظهار داشت: علی رغم همه هماهنگی ها طبق روال و نامه نگاری ها با رئیس، کارشناس فرهنگی و حراست دانشگاه برنامه ای که از مدت ها پیش برای آن برنامه ریزی کرده بودیم لغو شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, نسل برهان,

محمدی افزود: بعد از مدت ها دوندگی توانسته بودیم از خانم صدیقی وقت بگیریم تا در موضوع زن و خانواده با محوریت انتخاب همسر با دانشجویان آموزشکده جلسه ای برگزار کنیم که در کمال تعجب و تنها سه ساعت قبل از برنامه خبر لغو آن از سوی آموزشکده ابلاغ شد.

,

مسئول بسیج آموزشکده فنی حرفه ای دختران تصریح کرد: توجیه معاونت فرهنگی دانشگاه استناد به نامه ای است که از سوی ریاست دانشگاه فنی و حرفه ای کشور ابلاغ شده و هر گونه اقدام تشکل های اسلامی از جمله سخنرانی، میزگرد، تریبون آزاد، نصب تابلو و ... باید حداقل یک هفته قبل در هیات نظارت دانشگاه تصویب گردد.

,

این دانشجوی فعال فرهنگی دانشگاه یادآور شد: جای سوال است که این مصوبه چرا سه ساعت قبل از مراسم به دست مسئولین آموزشکده رسیده است و چه کسی پاسخ هزینه های بیت المال را می دهد؟

,

وی با اشاره به اظهار نظر مدیران دانشگاه پیرامون تبعات سیاسی این مراسم گفت: چندین بار به مسدولین آموزشکده گفتیم که موضوع جلسه ازدواج و معیارهای انتخاب همسر است و هیچ تبعات سیاسی برای دانشگاه ندارد و این سوال بی جواب است که انتخاب همسر چه مشکل سیاسی ممکن است برای دانشگاه داشته باشد.

,

محمدی خاطرنشان کرد:تصور ما از حوادث اخیر در سطح دانشگاهها این است که این وقایع مقدماتی بر استارت حرکت های انتخاباتی در سطح دانشگاه هاست که درنظر دارند جو دانشگاهها را بصورت کامل به سمت خود تغییر دهند و حتی از برنامه های فرهنگی بسیج دانشجویی هم بیم دارند چه برسد به برنامه های سیاسی .

,

مسئول بسیج دانشجویی این آموزشکده افزود: دانشجویان ما باید کاملا بیدار و هوشیار باشند و با تکیه بر دو عنصر ایمان و بصیرت بر هر حرکت جناحی جواب کوبنده و دندان شکن دهند و اجازه نفوذ سران حذب ها را بر اذهان عمومی ندهند و بر ارزشهای خود پایبند باشند.

,

انتهای پیام/م

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه