اخبار داغ

معاون فرهنگی سپاه عاشورا:

جشنواره شعر ارسباران در سالهای آینده به صورت ملی برگزار شود

جشنواره شعر ارسباران در سالهای آینده به صورت ملی برگزار شود
معاون فرهنگی سپاه عاشورا گفت: به اعتقاد بنده ارسباران منطقه احساسات پاک، هنرمند و مخصوصاً شعر و شاعری است که الهام گرفته از طبیعت، شجاعت و ایمان مردمان این منطقه است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ توکل فرهادی در گفتگو با خبرنگار اهروصال، ضمن تبریک میلاد باسعادت پیامبر اکرم (ص) اظهار داشت: اولین جشنواره شعر ارسباران با شرکت هنرمندان شهرستان‌های منطقه ارسباران؛ کلیبر، ورزقان، خدآفرین و هوراند با محوریت شهرستان اهر برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, اهروصال,

وی ضمن تمجید از اولین جشنواره شعر ارسباران گفت: انصافاً اولین جشنواره شعر ارسباران جشنواره‌ای پر محتوی و منظم بود که با مشارکت تمامی شاعران شهرستان‌های منطقه ارسباران برگزار و اشعاری که در آن خوانده شد نیز بسیار غنی، ولایی، آسمانی و انقلابی بودند.

,

معاون فرهنگی سپاه عاشورا با ذکر اینکه این جشنواره نمونه‌ای از جشنواره‌های بومی محلی بود ابراز داشت: جا دارد که این جشنواره در سال‌های آینده به‌صورت استانی و سپس به‌صورت ملی نیز با مشارکت تمامی شاعران و هنرمندان برگزار شود.

,

فرهادی به فرمایش مقام معظم رهبری اشاره کرد که فرمودند: ” ارسباران منطقه شجاعت است” گفت: به اعتقاد بنده ارسباران منطقه احساسات پاک، هنرمند و مخصوصاً شعر و شاعری است که الهام گرفته از طبیعت، شجاعت و ایمان مردمان این منطقه است.

,

وی بابیان اینکه مردمان منطقه ارسباران در طول تاریخ نقش‌های بی‌بدیلی در اجتماع، فرهنگ و عزت و اقتدار کشور داشته‌اند عنوان داشت: از دست‌اندرکاران این جشنواره نیز تشکر می‌کنم که با مشارکت تمامی نهادهای فرهنگی و مؤسسات مردم‌نهاد توانستند این برنامه را اجرا کنند البته این جشنواره فرصتی برای همگرایی بین مردم مناطق و شهرهای ارسباران بود که می‌تواند زمینه را برای دیگر عرصه‌ها نیز فراهم آورد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه