اخبار داغ

مدیر آموزش‌وپرورش گرمه خبر داد:

کسب سه مقام برتر استانی توسط فرهنگیان گرمه‌ای

کسب سه مقام برتر استانی توسط فرهنگیان گرمه‌ای
مدیر آموزش‌وپرورش شهرستان گرمه از کسب سه مقام برتر استانی توسط فرهنگیان و دانش‌آموزان این شهرستان در طرح‌های معلم پژوهنده، کودکان عاشورایی و مراقبت از آسیب‌های اجتماعی خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از پایگاه خبری گرمه، باقری مدیر  آموزش‌وپرورش شهرستان گرمه از کسب عناوین برگزیده کشوری و استانی توسط فرهنگیان این شهرستان در نوزدهمین برنامه معلم پژوهنده خبر داد و افزود: در این دوره از برنامه‌ها، حمیده محمدزاده و معصومه محمدزاده با موضوع علاقمندی به ریاضی موفق به کسب رتبه اول استان و برگزیده کشوری شدند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, پایگاه خبری گرمه،,
 وی افزود: معصومه صادقی و فاطمه حسن‌زاده از دیگر فرهنگیان شهرستان گرمه نیز با موضوع حجاب توانستند رتبه سوم استان را در این دوره کسب نمایند.
,
باقری یادآور شد علاوه بر همایش پژوهش استان با برگزاری همایشی از پژوهشگران و مؤلفین برتر سال جاری و افتخارآفرینان سال‌های گذشته تقدیر خواهد شد.
,
مدیر آموزش‌وپرورش گرمه همچنین از کسب رتبه برتر این شهرستان در حوزه مراقبت از آسیب‌های اجتماعی در سطح استان خبر داد و این موفقیت را مرهون فعالیت‌های مجدانه مدیران و رابطین پیشگیری در مدارس دانست.
,
وی اجرای طرح‌های شاخص پیشگیری شامل مدارس عاری از خطر، مهارت‌های مقابله با رفتارهای پرخطر، برگزاری کارگاه‌های آموزشی ویژه والدین و کارکنان، برگزاری نمایشگاه سیار پیشگیری در مدارس و شرکت فعال دانش آموزان و فرهنگیان در پنجمین جشنواره نوجوان سالم را مهمترین فعالیت‌های حوزه مراقبت از آسیب‌های اجتماعی عنوان کرد.
,
وی کسب رتبه اول استانی توسط دانش آموزان شهرستان گرمه در طرح کودکان عاشورایی را افتخاری دیگر برای این شهرستان دانست و افزود: دانش آموزان، یگانه شکوهی در رشته روزنامه دیواری و زهرا آمارلو در رشته نقاشی در طرح کودکان عاشورایی موفق به کسب رتبه اول شدند.
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه