اخبار داغ

عضو شورای شهر زنجان:

جمع کل بدهی مجتمع تجاری نور 17 میلیارد تومان است/ اطلاعی از سفر اعضای شورا به کیش ندارم

جمع کل بدهی مجتمع تجاری نور 17 میلیارد تومان است/ اطلاعی از سفر اعضای شورا به کیش ندارم
عضو شورای شهر زنجان با اشاره به اینکه جمع کل بدهی مجتمع تجاری نور به شهرداری 17 میلیارد تومان است، گفت: نزدیک به 7 میلیارد تومان جرائم مختلف و نزدیک به 10 میلیارد تومان مربوط به حذف پارکینگ است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ عباس راشاد در گفت و گو با مهرزنجان ، در پاسخ به سوالی مبنی بر سفر اعضای شورای شهر زنجان به کیش افزود: تا الان به غیر از ایام اربعین که با هزینه خود می روم از طرف شورا به هیچ جا نرفته ام و  اطلاعی از سفر اعضای شورا به کیش ندارم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مهرزنجان,

وی اظهار داشت: دستور سفر اعضای شورا به داخل کشور توسط رئیس شورا و به خارج از کشور توسط یک پروتوکل است که سابقه مطرح شدن در شورا ندارد و معمولا رئیس شورا ارجاع می دهد.

,

عضو کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر زنجان در خصوص بدهی مجتمع تجاری نور به شهرداری تصریح کرد: بر اساس گزارش شهردار زنجان در چند روز قبل، که احتمالا به صورت مکتوب در جلسه سه شنبه این هفته به صورت مکتوب به اطلاع همه برسد، میزان پرداخت و پگیری بدهی ها آمده است.

,

راشاد تصریح کرد در این گزارش آمده است که از آن بدهی که شهردار قبلی فرستاده بود بخشی که قابل تبدیل به مطالبات نقدی بود حدود 6 و نیم الی 7 میلیارد تومان است که پنج میلیارد تومان آن را مغازه های مختلف در مجتمع تجاری نور گرفتند و 1 و نیم میلیارد تومان را در حال مذاکره بودند که بگیرند.

,

وی تصریح کرد: ما بقی مطالبات شهرداری از مجتمع نور که مربوط به حذف پارکینگ و مبلغ حدود 10 الی 12 میلیارد تومان است، مجتمع نور مکلف شده در همان نزدیکی زمینی را بخرد و پارکینگ ایجاد کند اگر این تکلیف را انجام ندادند قرار است در مورد ما بقی بدهی اقدام کنند.

,

راشاد خاطر نشان کرد: جمع کل بدهی مجتمع تجاری نور به شهرداری زنجان  17 میلیارد تومان است که نزدیک به 7 میلیارد تومان جرائم مختلف و نزدیک به 10 میلیارد تومان مربوط به حذف پارکینگ است.

,

انتهای پیام/ 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه