اخبار داغ

در استان قزوین؛

واحد غیرمجاز کشتار و توزیع فرآورده‌های شترمرغ پلمپ شد+تصاویر

واحد غیرمجاز کشتار و توزیع فرآورده‌های شترمرغ پلمپ شد+تصاویر
یک واحد غیرمجاز کشتار و توزیع فرآورده‌های شترمرغ در استان قزوین به دلیل تخلف پلمپ شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ دکتر علی آقاجان نیا معلم در گفت‌وگو با  صبح قزوین درباره برخورد با کشتار غیرمجاز شتر مرغ در  استان قزوین اظهار کرد: یک واحد غیر مجاز کشتار و توزیع فرآورده‌های شتر مرغ در شهر شریفیه (شریف آباد) شهرستان البرز کشف شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,  صبح قزوین,

وی در ادامه افزود: یک واحد غیر مجاز کشتار شتر مرغ پس از یک ماه تحقیقات و بررسی و نمایان شدن ماهیت اصلی آن، با حکم مقامات قضایی مورد بازرسی قرار گرفت و مشخص شد در این واحد شترمرغ خارج از پوشش نظارت‌های بهداشتی دامپزشکی، شترمرغ کشتار و پس از بسته بندی، با لیبل تقلبی به بازار عرضه می‌شود. 

رئیس اداره دامپزشکی شهرستان البرز گفت: براساس اطلاعات واصله و تحقیقات چندین روزه فعالیت‌های این واحد تحت نظر قرار گرفت و در نهایت شب گذشته(یکشنبه) اکیپی از کارشناسان دامپزشکی با حکم قضایی و با همراهی نماینده‌گان فرمانداری شهرستان و کلانتری شریف آباد بصورت سرزده به محل مراجعه کردند.

وی ادامه داد: در این واحد تولیدی تعداد 14 لاشه‌ شتر مرغ سلاخی شده به همراه 4 لاشه‌ تازه ذبح شده کشف شد که همه‌گی تا تعیین تکلیف از سوی مراجع قضایی با حفظ شرایط بهداشتی به یکی از سردخانه‌های تحت نظر دامپزشکی منتقل شد. 
,
,
,
, ,
,
,
,
, ,

دکتر معلم با بیان اینکه این واحد تا تعیین تکلیف نهایی توسط مقام قضایی پلمپ شد، اذعان کرد: این واحد علاوه بر کشتار غیر بهداشتی و غیر مجاز خود، و نهایتا در همان مکان محصولات قصابی شده را در قالب‌های مختلف بسته بندی و با درج برچسب‌های تقلبی روی محصولات، آنها را به بازار عرضه می‌کرد.
انتهای پیام/
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه