اخبار داغ

رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) میاندوآب خبر داد:

توزیع5 تن میوه شب یلدا در بین مددجویان کمیته امداد میاندوآب

توزیع5 تن میوه شب یلدا در بین مددجویان کمیته امداد میاندوآب
رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) میاندوآب گفت: در آستانه شب یلدا، پنج تن میوه در بین نیازمندان و مددجویان تحت پوشش این نهاد توزیع شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ رسول بخشی رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) میاندوآب در گفت و گو با خبرنگار زرین خبر اظهار کرد: مانند سال های گذشته، امسال نیز اقدامات لازم را برای تهیه میوه شب یلدا برای مددجویان تحت پوشش با کمک خیرین انجام دادیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, زرین خبر,

رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) افزود: در این راستا نزدیک به پنج تن میوه از طریق خیرین و نیکوکاران میدان میوه و تره بار میاندوآب برای توزیع در بین نیازمندان در اختیار کمیته امداد امام خمینی(ره) گذاشته شد که قبل از فرا رسیدن شب یلدا در بین خانوارهای مددجو توزیع شد.

,

وی با بیان اینکه این میوه شامل انواع میوه اعم از هندوانه، پرتقال، سیب و... بود، افزود: این میزان میوه به ارزش بیش از 90 میلیون ریال در بین 600 خانواده با بیش از یک هزار و 200 خانوار نیازمند و مددجو توزیع شد.

,

 بخشی با تقدیر و تشکر از نیکوکاران، خیرین و فروشندگان میوه که در این امر خدا پسندانه سهیم بودند، تصریح کرد: نیکوکاران همیشه یاری گر ما بوده  و درخواست های ما را اجابت کرده اند، و تقاضا داریم از این پس هم کمیته امداد را یاری کنند ودر رفع نیازهای نیازمندان واقعی جامعه وشهرمان، همیار این نهاد باشند و هم چنین این نهاد آمادگی دارد تا کمک های خیرین را در شب یلدا نیز به دست نیازمندان برساند.

,

انتهای پیام/

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه