اخبار داغ

رئیس سازمان صنعت‌، معدن و تجارت استان زنجان:

افزایش 98 درصدی صادرات از استان زنجان

افزایش 98 درصدی صادرات از استان زنجان
رئیس سازمان صنعت‌، معدن و تجارت استان زنجان با اشاره به افزایش 98 درصدی صادرات از استان زنجان گفت: این میزان صادرات از نظر ارزش 64 درصد رشد داشته است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از موج رسا, ناصر فغفوری در جمع خبرنکاران اظهار کرد: بر اساس هدفگذاری صادراتی استان در سال جاری باید 330 میلیون دلار صادرات از استان انجام شود که برای تحقق این هدف در 8 ماهه باید 220 میلیون دلار صادرات از استان انجام شده که هم اکنون این میزان به 240 میلیون دلار رسیده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا,

وی با اشاره به میزان صادرات استان در 8 ماهه سال اظهار داشت: بالغ بر 139 هزار تن صادرات با مبدا تولید از استان به ارزش 197 میلیون و 144 هزار دلار انجام شده است که در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته از نظر مقدار از رشد 98 درصدی و از نظر ارزش 64 درصد رشد برخوردار بوده است.

,

فغفوری میزان صادرات از گمرک زنجان را بالغ بر 69 هزار تن به میزان 112 میلیون دلار عنوان کرد.

,

وی سهم بخش صنعت از صادرات استان را 147 میلیون دلار، 74 درصد دانست و 15 درصد از میزان صادرات استان مربوط به بخش معدن عنوان کرد.

,

رئیس سازمان صنعت‌، معدن و تجارت استان با اشاره به اینکه هیچ گونه مواد خام از استان صادر نمی‌شود، افزود‌: همه اقلام صادره پس از فرآوری از استان خارج می‌شود.

,

وی تصریح کرد‌: میزان واردات استان در 8 ماهه سال جاری بالغ بر 177 میلیون دلار بوده است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه