اخبار داغ

مدیرکل ثبت احوال استان زنجان خبرداد

اعتیاد و مشکلات اقتصادی دو عامل اصلی افزایش طلاق در استان زنجان است/ ثبت روزانه 56 ولادت در استان زنجان

اعتیاد و مشکلات اقتصادی دو عامل اصلی افزایش طلاق در استان زنجان است/ ثبت روزانه 56 ولادت در استان زنجان
مدیرکل ثبت احوال استان زنجان به مشکلات اجتماعی که منجر به وقوع طلاق در استان زنجان می‌شود گفت: اعتیاد و مشکلات اقتصادی دو عامل اصلی افزایش طلاق در استان زنجان اعلام شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از موج رسا, سید علی شفیعی امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه مشکلات اجتماعی زیاد در امر طلاق و افزایش آن دخیل است٬ اظهار کرد: علل افزایش طلاق در استان زنجان به صورت عمیق مورد بررسی قرار می‌گیرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا,

وی افزود: امسال در هشت ماه نخست یک هزارو 581 واقعه طلاق در استان زنجان ثبت شده است.

,

مدیرکل ثبت احوال استان زنجان نرخ استانی میزان طلاق ثبت شده نسبت به ازدواج را 2.2 درصد عنوان کرد و افزود: به طور میانگن در هر یک هزار واقعه ازدواج دو نفر طلاق به ثبت رسیده است.

,

وی میانگین سنی طلاق در استان زنجان را در آقایان 34.4سال و خانم‌ها را 29.3 سال اعلام کرد و افزود: افزایش طلاق‌ها دلایل مختلفی دارد و عدم استفاده صحیح از شبکه‌های اجتماعی و ازدواج‌های خیابانی از عواملی هستند که بیشتر به طلاق منجر می‌شود.

,

شفیعی به فراوانی نام‌ها در استان زنجان اشاره کرد و افزود: در نام پسران نام ابوالفضل با 356 مورد و نام فاطمه با 470 مورد در صدر نام در زنجان قرار دارند.

,

وی با اشاره به اینکه در نام دختران زهرا و نازنین زهرا دومین و سومین فراوانی نام‌ها در استان زنجان هستند٬ افزود: در نام پسران امیرعلی با 322 مورد و امیرعباس نیز با 312 مورد دومین و سومین فراوانی نامهای پسران در زنجان هستند.

,

مدیرکل ثبت احوال استان زنجان در ادامه با اشاره به صدور شناسنامه‌های میکانیز در استان زنجان گفت: از آغاز طرح میکانیزه کردن شناسنامه‌ها تا به امروز 227 هزار و 728 جلد شناسنامه در استان زنجان صادر شده است.

,

وی ابراز کرد: در هشت ماه امسال نیز به افراد بالای 15 سال 29 هزار و 163 جلد شاسنامه میکانیزه صادر شده است.

,

شفیعی با اشاره به ولادتهای ثبت شده در استان زنجان گفت: در هشت ماه نخست امسال 13 هزار و 826 واقعه ولادت به ثبت رسیده است.

,

وی با اشاره به میزان ولادت‌های ثبت شده در هشت ماه نخست امسال اظهار داشت: امسال در استان زنجان 13 هزار و 826 واقعه ولادت در استان زنجان رخ داده است.

,

مدیرکل ثبت احوال استان زنجان با بیان اینکه به طور میانگین روزانه 56 ولادت در استان زنجان به ثبت رسیده است٬ تصریح کرد: نرخ ولادت استانی امسال در هشت ماه نخست 19.1 درصد بوده است.

,

وی نسبت تولد پسران به دختران را 107 مورد عنوان کرد و افزود: در هشت ماه نخست امسال تولد پسران بیشتر از دختران بوده است.

,

شفیعی آمار ازدواج ثبت شده در استان زنجان را 7 هزار و 277 مورد اعلام کرد و گفت: به طور میانگین روزانه 30 ازدواج و در هر ساعت 4 واقعه به ثبت رسیده است.

,

وی با اشاره به میانگین سن ازدواج در استان زنجان گفت: در استان زنجان میانگین سن ازدواج آقایان 28.3 سال و خانم‌ها نیز 22.8 سال بوده است.

,

مدیرکل ثبت احوال استان زنجان با اشاره به وقوع  3 هزار و 125 واقعه وفات در استان زنجان گفت:  بیشترین وفاتها مربوط به بیماریهای قلبی با 23.6 درصد بوده است.

,

وی خاطر نشان کرد: بیماری سرطان با 11.6 درصد دومین عامل و حوادث غیرعمد نیز با 8.4 درصد سومین عامل وفاتها در استان زنجان بوده است.

,

انتهای پیام/ع

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه