اخبار داغ

امام جمعه رامیان:

9 دی، روز بصیرت ملت ایران از جایگاه ولایت بود

9 دی، روز بصیرت ملت ایران از جایگاه ولایت بود
امام جمعه رامیان گفت: 9 دی، روز بصیرت ملت ایران در برابر توطئه ها و فتنه های دشمنان از جایگاه ولایت بود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از گل رامیان، حجت الاسلام «حسین طاهری» امام جمعه رامیان در خطبه های این هفته گفت: 9 دی روز بصیرت ملت فهیم ایران از جایگاه ولایت در مقابله با تمام توطئه ها و فتنه ها بود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, گل رامیان, گل رامیان, گل رامیان,

وی اظهار کرد: کسانیکه بی تدبیرانه زمینه ای برای سوء استفاده نسبت به نظام و ولایت فقیه ایجاد کردند تا انقلاب را در این کشور از بین ببرند اما اقشار مختلف مردم با حضور به موقع از انقلاب و دین  دفاع کردند.

,

حجت الاسلام طاهری با بیان اینکه امروزه کشور بیش از هر زمان دیگر توجه ویژه ای به جایگاه ولایت فقیه را دارد، افزود:  بخاطر فهم و جایگاه مردم از لحاظ ولایت کل دنیا به اسلام توجه ویژه ای دارند و باید این اطاعت و توجه را حول محور ولایت بیشتر کنیم.

,

وی با اشاره به 21 دسامبر ولادت حضرت مسیح، بیان کرد:  متاسفانه دنیای غرب که خود را مدعی پیروی از حضرت مسیح می دانند، گرفتاریهای زیادی برای جامعه ایجاد کرده اند و بزرگترین گرفتاری ایجاد غده سرطانی به نام صهیونیست در قبله اول مسلمانان است.

, .,

خطیب نماز جمعه عنوان کرد: این غده سرطانی برای ایجاد ناامنی و کشتار مسلمانان، جنگ نیابتی را توسط داعشی ها و تکفیری ها به راه انداخته اند و برخلاف توصیه های حضرت مسیح  عمل می کنند.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه