اخبار داغ

امام جمعه ملارد

آموزش و پرورش چرا مطالبات فرهنگیان را پرداخت نمی کند/پیام آزادی حلب اثبات کارآمدی مقاومت در منطقه بود

آموزش و پرورش چرا مطالبات فرهنگیان را پرداخت نمی کند/پیام آزادی حلب اثبات کارآمدی مقاومت در منطقه بود
امام جمعه ملاردگفت:در شان معلم نیست که کار چندم داشته باشد. یک معلم باید تمام فکرش برای تربیت و تعلیم فرزندان این مرز و بوم باشد و نباید دغدغه مالی داشته باشد .
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از پایگاه خبری اقتدار ملارد، حجت الاسلام سید حسین حسینی نوری امام جمعه ملارد در خطبه دوم نماز جمعه ملارد با اشاره به میلاد حضرت عیسی (ع) با تبریک این روز گفت: پیروان حصرت مسیح (ع) باید به فرامین ایشان عمل کنند. متأسفانه مسیحیت امروز از آموزه‌های حضرت عیسی (ع) فاصله فراوانی دارند. پیروان این پیامبر آسمانی باید به آموزه‌های درست و صحیح این پیامبر الهی برگردند.

امام جمعه ملارد با اشاره به سالروز تشکیل نهضت سواد آموزی اذعان کرد: هفتم دی سالروز تشکیل نهضت سواد آموزی به فرمان حضرت امام خمینی (ره) است. اولین سفارش خداوند به پیامبر دانش و دانایی است. دانش یکی از ابزار پیشرفت و قدرت است.

وی افزود: ایرانی که مهد علم، ادب و تمدن بود سزاوار نیست که چندین میلیون بی سواد داشته باشد. همه باید تلاش کنیم ریشه بی سوادی را در کشور خشک کنیم.

حسینی نوری تشریح کرد: نرخ باسوادی کشور در سال 57 چهل و نیم درصد بود اما بعد از انقلاب اسلامی و با دستور حضرت امام خمینی (ره) برای تأسیس نخست سواد آموزی این آمار در سال 80 به 85 رسید. باید همه تلاش کنیم و همانند دوران پیروزی انقلاب اسلامی تمام مراکز فرهنگی، مساجد بسیج و مراکز آموزشی و میزان باقی مانده از بی سوادی را از بین ببرند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, پایگاه خبری اقتدار ملارد،,
,
,
,
,
,
,

امام جمعه ملارد در تذکر به آموزش و پرورش اظهار کرد: چرا مطالبات فرهنگیان را پرداخت نمی کنید . این قشر عزیز و پر تلاشی که همت و تلاش میکنند و زحمت میکشند چرا باید از اول سال مطالبات خود را دریافت نکرده باشند .بعضی از مطالبات هم از سال قبل باقی مانده است . در شان معلم نیست که کار چندم داشته باشد. یک معلم باید تمام فکرش برای تربیت و تعلیم فرزندان این مرز و بوم باشد و نباید دغدغه مالی داشته باشد . مطالبات آنها به حق است و چیز زیاد تری نمی خواهند .زحمت کشیدند و مطالبات برحق آن ها باید به زودی پرداخت شود.

,

 

,

حسینی نوری با اشاره به آزادی حلب از دست تروریست جهانی گفت: پیام آزادی حلب اثبات کارآمدی مقاومت در منطقه در برابر نا کار آمدی ایتلاف صد داعش بود .64 کشور جهان بزرگ ترین حامیان مالی و تجهیزاتی داعش در حلب بود .آمریکا، فرانسه، انگلیس ، ترکیه ، عربستان ، امارات و بحرین همه در یک صف واحد ایستادند و آن ها را تجهیز می کردند و نیرو میداند که در مقابل جبهه مقاومت بایستند اما به لطف الهی و رشادت نیروهای بسیج مردمی و حزب الله این جبهه مقاومت بود که پیروز و سربلند شد .

,

انتهای پیام

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه