اخبار داغ

رییس اداره آموزش و پرورش استثنایی استان زنجان:

پرداخت معوقات رانندگان سرویس‎های دانش‎آموزی زنجان تا پایان سال / یک ماه از معوقات در این هفته پرداخت می‎شود

پرداخت  معوقات رانندگان سرویس‎های دانش‎آموزی زنجان تا پایان سال / یک ماه از معوقات در این هفته پرداخت می‎شود
رییس اداره آموزش و پرورش استثنایی استان زنجان با اشاره به اینکه تا به امروز مبلغی ار بابت سرویس‎های دانش آموزی تزریق نشده است، گفت: تمامی معوقات رانندگان سرویس‎های دانش‎آموزی تا پایان سال جاری پرداخت می شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سهیلا فریقی امروز در گفت وگو با موج رسا, در زنجان اظهار داشت: مشکل پرداخت سه ماه از حقوق رانندگان سرویس‎های دانش آموزی بدلیل کمبود نقدینگی است که تنها مربوط به مجموع استانی نیست.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا,

رییس اداره آموزش و پرورش استثنایی استان زنجان خاطرنشان کرد: یک مرحله ابلاغ اعتبار در هفته گذشته انجام شده است که با اختصاص این میزان یک ماه از معوقات رانندگان سرویس های دانش آموزی در این هفته پرداخت می‎شود.
وی با اشاره به اینکه هر سال در پرداخت هزینه ها با مشکل جدی مواجه هستیم، تصریح کرد: در پرداخت هزینه سرویس های دانش‎آموزی اولیا 20 درصد مشارکت داشته و 80 درصد سهم دولت از طریق آموزش و پرورش استثنایی کشور پرداخت می‎شود که با توجه به مشکلات ناشی از کمبود نقدینگی تاکنون مبلغی از این بابت تزریق نشده است.
فریقی ابراز کرد: تمامی مطالبات رانندگان تا پایان سال جاری تسویه شده و پرداخت می شود.
وی عنوان کرد: مشارکت اولیا در طول سال تحصیلی گذشته 13 درصد بوده و در پوشش هزینه های سرویس‎های دانش آموزی مشارکت شورای شهر زنجان را نیز داشتیم.
لازم به ذکر تعدادی از رانندگان سرویس‎های دانش آموزی در تماس با پایگاه خبری موج رسا درخواست پیگیری این موضوع را از آموزش و پرورش استثنایی استان را داشتند 
انتهای پیام/

,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه