اخبار داغ

رئیس اداره چای شفت خبر داد:

بدهی ۲ میلیارد و هفتصد میلیون تومانی به چایکاران در شفت / دولت در صورت عدم پرداخت مطالبات سهم کارخانجات را می پردازد

بدهی ۲ میلیارد و هفتصد میلیون تومانی به چایکاران در شفت / دولت در صورت عدم پرداخت مطالبات سهم کارخانجات را می پردازد
رئیس اداره چای شهرستان شفت از بدیهی ۲ میلیارد و هفتصد میلیون تومانی کارخانجات به مطالبات چایکاران خبر داد و گفت: اگر کارخانجات به موقع سهم خود را پرداخت نکند، دولت مابه التفاوت را پرداخت می کند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ علی قربانپور در گفتگو با خبرنگار ۸دی با اعلام اینکه بخشی از مطالبات چایکاران باقی مانده است، اظهار داشت: طبق قانون ۳۸ درصد بر عهده کارخانجات و ۶۲ درصد از سهم مطالبات چایکاران بر عهده دولت است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, ۸دی,

وی با بیان اینکه تاکنون سهم کارخانجات از این مطالبات پرداخت نشده، افزود: خوشبختانه دولت مطالبات خود را پرداخت کرده است.

,

رئیس اداره چای شفت در خصوص مقدار مطالبات این شهرستان گفت: در شفت ۲ میلیارد و هفتصد میلیون تومان به چایکاران بدهکار هستیم.

,

قربانپور با اشاره به اینکه در واقع کارخانه داران به چایکاران بدهکار هستند و این بدیهی باید هرچه زودتر پرداخت شود، اظهار کرد:  طبق قرار داد ما با کارخانه جات از آنها وثیقه هایی در گرو ما وجود دارد و جلسه ای که اخیرا داشتیم صاحبان کارخانجات چای را متقاعد کردیم که تا اواسط دیماه جاری مطالبات خود را پرداخت کنند.

,

وی با هشدار به اینکه دولت نسبت به پرداخت مابقی مطالبات چایکاران به شدت پیگیر است، بیان داشت: اگر این سهم از سوی کارخانجات پرداخت نشود، دولت مطالبات چایکاران را از منابع خود پرداخت می کنند و برای دریافت مطالبات خود وثیقه های ستانده را به اجرا خواهد گذاشت.

,

رئیس اداره چای شفت با تاکید بر اینکه مبلغ مذکور جزء مطالبات چایکاران است و یقینا باید پرداخت شود، اظهار کرد:  گرچه این راه بسیاری طولانی است اما دولت به راحتی می تواند حق خود را از کارخانجات بگیرد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه