اخبار داغ

بازدید بازرسان وزارت آموزش و پرورش از امور قرآن ، عترت و نماز مدارس بستان آباد

بازدید بازرسان وزارت آموزش و پرورش از امور قرآن ، عترت و نماز مدارس بستان آباد
بازرسان وزارت آموزش و پرورش با حضور در مدارس بستان آباد از امور قرآن ، عترت و نماز بازدید کردند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از دیار شهریار بازرسان وزارت آموزش و پرورش بستان آباد  از مسائل امور قرآن ، عترت و نماز  بستان آباد بازدید کردند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, دیار شهریار,

در این بازدید که با حضور بالایی کارشناس اقامه ی نماز وزارت ، دهقانی مدیرکل خبرگزاری پانا ، وحدتی رییس اداره ی قرآن ، نماز و عترت استان آذربایجان شرقی و مدیر آموزش و پرورش بستان آباد انجام شد ، کارشناسان وزارت با حضور در برخی مدارس شهرستان از نزدیک در جریان  امور آموزش قرآن و امکانات نمازخانه های مدارس قرار گرفتند و توصیه های لازم را برای بهبود فعالیت های قرآنی به مسئولین آموزش و پرورش انجام دادند.

,

 

,

بالایی کارشناس اقامه ی نماز وزارت آموزش و پرورش در حاشیه این بازدید در گفتگو با دیار شهریار ، توجه جدی به امور تربیتی و معارف دینی را از اولویت های اصلی آموزش و پرورش دانست و گفت: هدف از این بازدید ها ارزیابی واقعی از امکانات و شرایط موجود و ارزیابی دقیق برای برنامه ریزی های آینده است.

,

 

,

بالایی ضمن تقدیر از تلاش های مسئولین اداره آموزش و پرورش بستان آباد در راستای ترویج نماز و قرآن گفت: فعالیت های قرآنی بستان آباد خوب است اما در عرصه ترویج نماز و آموزش قرآن هرچه تلاش کنیم باز جای کار دارد و باید تلاش بیشتری انجام شود.

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه