اخبار داغ

دبیر جبهه پایداری در استان همدان:

کدخداپرستان دشمن را بزک نکنند/خواب برگشتن آمریکا به این کشور خواب تعبیر نشدنی است

کدخداپرستان دشمن را بزک نکنند/خواب برگشتن آمریکا به این کشور خواب تعبیر نشدنی است
دبیر جبهه پایداری در استان همدان ،همزمان با گرامیداشت عملیات کربلای 4با حضور در مراسم یادواره شهدای غواص و شهدای شهرستان کبودراهنگ سخنان مهمی را مطرح کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانابه نقل از کورنگ ؛حجت الاسلام دکتر  احمد حسین فلاحی استاد حوزه علمیه و دبیر جبهه پایداری  در استان همدان  در مراسم بزرگداشت شهدای غواص و شهدای شهرستان کبودراهنگ که یکشنبه 5دی از نماز مغرب و عشا و به همت سپاه ناحیه کبودراهنگ در مسجد امام خمینی(ره)برگزار شد در خصوص مذاکرات هسته ای،فرهنگ عاشورایی، تفکر انقلابی، نفوذدشمن و فتنه های سال 88 سخنان مهمی را بیان نمود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, کورنگ ,

 بر اساس این گزارش در این جلسه که با استقبال با شکوه مردم شهرستان کبورداهنگ به ویژه اقشار مختلف بسیج برگزار شد دکتر فلاحی گفت:به تعبیر حکیمانه رهبر فرزانه انقلاب اسلامی دشمنان و تحلیلگران جهان موفقیت انقلاب اسلامی را در فرهنگ عاشورایی و فرهنگ شهادت طلبی می دانند که این فرهنگ شهادت طلبی و عاشورایی بود که ایران را در  جنگ دیروز(جنگ تحمیلی ) و جنگ امروز (جنگ با داعش و تکفیری ها) در مقابل جهان پیروز کرد و همین فرهنگ عاشورایی است که برای کشور ما عزت و آبرو به ارمغان آورده است.

,

وی با اشاره به نیاز ایران به غنی سازی ۲۰ درصد افزود: غنی سازی ۲۰ درصد برای برخی مصارف صلح آمیز داخلی مانند برخی بیماری ها موردنیاز است.

,

فلاحی با بیان راه و اهداف شهدای گرانقدر انقلاب اسلامی اضافه کرد:این فرهنگ شهادت طلبی جوانان ماست که باعث ترس دشمنان از جمهوری اسلامی گردیده و متجاوزان را مجبور کرده است تا برای متوقف کردن همین فرهنگ هر روزه برای ما نسخه ای تازه می پیچند و آگاه باشید که اهداف دشمن از کنوانسیون حقوق کودکان توقف کامل همین فرهنگ شهادت طلبی است.

,

دبیر جبهه پایداری در همدان یاد آور شد:دشمنان نظام و در راس آن ها امریکا در فکر متوقف کردن پیشرفت های مادر منطقه و تثبیت و تجهیز دشمنان ما در منطقه هستند و اگر ما توانمند نباشیم ضرر کرده ایم.و احساس ضعف ما در مقابل دشمن  تحدید بزرگی برای نظام است.

,

حجت الاسلام فلاحی با اشاره به فتنه های سال 88هدف دشمنان را هدفی واحد تشریح کرد و خاطر نشان کرد:تمام کسانی که فتنه ی 88را طراحی کردند تنها یک هدف داشتند ،اما عده ای کدخدا پرست در کشور نمی خواهند این خاطرات تلخ را باور کنند و دشمن را بزک می کنند در حالی که هدف دشمنان نظام در سال 88اصل نظام بود نه انتخابات و به تعبیری انتخابات بهانه بود و اصل نظام نشانه بود.

,

دکتر فلاحی در خصوص شبهه افکنی در افکار عمومی مردم در خصوص واهمه و ترس از جنگ با آمریکا در زمان مذاکرات و تشکیل اجماع جهانی در مقابل کشور ایران افزود:کدام اجماع جهانی در مقابل ما بود؟مگر  مجمع کشور های عدم متعهدها در ایران برگزار نشد؟کسانی که این تفکرات را در افکار عمومی ایجاد کردند بهتر است بدانند که آمریکا و سه کشور اوروپایی تنها در مقابل ما بودند.

,

حجت الاسلام دکتر فلاحی با اشاره به  طراحی پروژه 30ساله دشمن در منطقه گفت:با تدبیر و تفکر معنوی والهی رهبر معظم انقلاب طراحی پروژه 30ساله دشمن در منطقه نقش برآب شد .

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه