اخبار داغ

یادداشت؛

فتنه ای بی رنگ در راه است

فتنه ای بی رنگ در راه است
از شواهد امر پیداست، فتنه ای خطرناک و پیچیده در حال شکل گیری است، اما این فتنه همچون فتنه های قبلی که با مظاهر رنگی مختلف بود این بار رنگ نخواهد داشت.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  صبح مغان، در یک جمله ساده می توان فتنه را یک فریب بزرگ اجتماعی و نیز دروغی که گروه زیادی از مردم را فریب می دهد، تعریف کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,  صبح مغان,

فتنه در همه دوران به رنگ ها و شکل های مختلفی وجود داشته و در زمان حاضر هم وجود دارد و شاید این بار رنگی نداشته باشد؛ اما اصل این است که در مقابل فتنه چکار باید کرد تا موجب هزینه نشود؟

,

عامل اصلی در تشخیص به موقع فتنه، وجود بصیرت و ولایت پذیری به موقع است که با حضور و اقدام به موقع مردم فتنه خنثی می شود.

,

گرچه مردم با بصیرت ایران در 9 دی 88 جلوی فتنه بزرگ را که از قبل از طرف دشمنان خارجی و داخلی برنامه ریزی شده بود گرفتند و با الهام از مکتب حسینی، حماسه و انقلابی دیگر آفریدند اما اگر این فتنه را به موقع تشخیص و اقدام می کردند هیچ هزینه ای برای کشور بوجود نمی آمد.

,

با مروری در تاریخ اسلام نیز در می یاییم که اگر مردم کوفه مخصوصا توابین به موقع فتنه را تشخیص می دادند و به موقع در صحنه حاضر می شدند هیچ وقت حادثه کربلا رخ نمی داد. پس تشخیص و حضور به موقع مردم در مقابل فتنه ها جلوی هرینه ها را خواهد گرفت و همه فتنه ها در نطفه خفه خواهد کرد.

,

اما از شواهد امر پیداست، فتنه ای خطرناک و پیچیده در حال شکل گیری است، اما این فتنه همچون فتنه های قبلی که با مظاهر رنگی مختلف بود این بار رنگ نخواهد داشت.

,

اتفاقاتی که امروز در کشور میگذرد معلول حرام خواری و زراندوزی آقا زاده هایی است که به نام دین به کام خود بردند. سکوت خواص و عوام در آن دوران تاوان دارد و امروز که لقمه های حرام دل حضرات را سنگ کرده دیگر حق را از باطل تشخیص نمی دهند و به خاطر همین است که برخی خواص عقب تر از عوام حرکت می کنند.

,

فتنه ای که  بسان جنگ جمل همرزمان دیروز را در مقابل هم قرار می دهد. وقتی رسول الله برای عمار از دوران فتنه می گفت؛ عمار شگفت زده پرسید: یا رسول الله در آن دوران چه کنیم ؟ رسول الله فرمود آن روز فقط ببین علی چه می گوید.

,

اگر فردا دیدید به جای بی بی سی فتنه گران جدید و بی رنگ، قرآن سر نیزه کردند راه را گم نکنید .اگر دیدید فتنه گران جدید به جای کاکل بر پیشانیشان پینه سجده  داشتند، فریب نخورید زیرا که معمار انقلاب فقط خمینی کبیر(ره) و بعد از آن امام خامنه ای حفظ الله است و انها می گویند پشتیبان ولایت باشید تا آسیبی به این کشور نرسد، نگذارید معماران قلابی خودشان را به نام دین و انقلاب جا بزنند.

,

در هر حال باید بدانیم که فتنه‌ها پایان نیافته است و به احتمال زیاد فتنه‌های بزرگ‌تری در راه خواهد بود و البته نباید از انها بترسیم چرا که رسول اکرم(ص) فرمودند: « از فتنه و آزمایش در آخرالزمان نگران نباشید چرا که موجب نابودی منافقان خواهد شد، لا تَکرَهُوا الفِتنَةَ فى آخِرِ الزمانِ؛ فإنّها تُبِیرُ المُنافِقینَ »(میزان الحکمه/ حدیث شماره 48).

,

 گرچه تشخیص به موقع فتنه نیز سخت است اما برای اینکه فتنه ها را به موقع تشخیص دهیم این است که مردم گوششان به فرمان و اشارات رهبری باشند تا بتوانند فتنه را به موقع تشخیص بدهند و از فتنه های عظیم به سلامتی عبور کنند که ان شاءالله مردم ایران، انقلاب را در سایه ولایت تا ظهور حضرت ولی عصر(عج) حمایت و همراهی خواهند کرد.

,

نویسنده: مالک یوسفی

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه