اخبار داغ

مشاور رئیس مجلس شورای اسلامی:

9دی، جنبش مردمی مطالبه گر است/ تکبر و فریب از دشمن، علت اقرار نکردن سران فتنه به اقدام ضدقانونی خود

9دی، جنبش مردمی مطالبه گر است/ تکبر و فریب از دشمن، علت اقرار نکردن سران فتنه به اقدام ضدقانونی خود
مشاور رئیس مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه سران فتنه باید بگویند"غلط کردیم" گفت: 9 دی 88 از قیام به یک جنبش مردمی مطالبه گر تبدیل شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از  آذرسلام، منصور حقیقت پور در پاسخ به اینکه رمز گشایی ابعاد جدید از فتنه فتنه گران سال 88 چیست و چه چیز باعث شد مردم قیام کرده و 9 دی را بیافرینند پاسخ گفت: چرا این موج به قیام تعبیر می شود! 9دی قیام نیست بلکه یک جنبش قدرتمند و زنده و مستمر خواهد بود زیرا بعد از قیام قعود و نشستن است که این درباره 9 دی اطلاق نمی شود بنابراین 9 دی یک جنبش مردمی است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, آذرسلام،,

حقیقت پور با اشاره به ادبیات مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه « تا وقتی که فتنه گر ها توبه نکرده و از کرده زشتشان پشیمان نشوند جنبش 9 دی ادامه خواهد داشت» ادامه داد: این جنبش زنده و پویا است.

,

مشاور رئیس مجلس شورای اسلامی در پاسخ به اظهارات برخی از افراد و سیاسیون که می گویند: دوره، تاریخ مصرف و عمر 9 دی گذشت باید گفت: تا زمانی که خاطئین و مرتکبین گناه به کرده خود اعتراف نکرده و از ساحت ملت و امام ملت عذر خواهی نکنند این مساله قابل قبول و گذشت نخواهد بود.

,

نماینده سابق مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین و نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس در دور قبلی؛ علت و سرمنشاء عدم اقرار واعتراف سران فتنه به اقدام ضد قانونی خود غرور- تکبر و فریب از دشمن دانست و اگر این موضوعات را حل کنند بایست در محضر ملت بگویند "غلط کردیم".

,

منصور حقیقت پور درباره فرجام و سرانجام روند فعلی حصر خانگی و عدم محاکمه و نیز عدم اقرار به اشتباه از سوی خاطیان گفت: در حال فعلی شورای امنیت ملی و مسئولین امنیتی نظام تصمیم به ادامه حصر گرفته اند و اگر روزی تصمیمی بر محاکمه و دادگاهی شدن آنها بگیرند رویکرد تغییر خواهد یافت.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه