اخبار داغ

امام جمعه اهل سنت کیش:

توطئه های دشمن در فتنه 9 دی با وحدت و همدلی مردم خنثی شد

توطئه های دشمن در فتنه 9 دی  با وحدت و همدلی مردم خنثی شد
امام جمعه اهل سنت کیش گفت: دشمن در تلاش بود تا در فتنه 9 دی به اهداف از پیش تعیین شده خود دست یابد اما با همدلی مردم توطئه دشمن خنثی شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ شیخ یعقوب شمس، امام جمعه اهل سنت کیش در گفتگو با کیش پرس،در حاشیه همایش علمای اهل تشیع و تسنن کیش گفت: گروه های تکفیری امروز خودسرانه و به نام اسلام وحشیانه ترین جنایت های بشری را مرتکب می شوند بر وحدت و همدلی تمامی مذاهب جهان اسلام تاکید کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, کیش پرس،,

 

,

وی افزود: تمامی مسلمانان جهان اعم از شیعه و سنی به احکام اسلام و سنت پیامبر(ص) پایبند هستند .

,

 

,

شمس تصریح کرد: گروه های تکفیری دست نشاندگان استکبار جهانی هستند که تلاش می کنند تا با نام اسلام به کشورهای اسلامی و مسلمانان ضربه بزنند و در میان مذاهب اسلامی تفرقه افکنی کنند.

,

 

,

عالم اهل سنت کیش اظهار کرد: در فتنه 9 دی دشمنان با استفاده از ناآگاهی گروهی از افراد و در لوای آنان به مقدسات اسلامی توهین کرده و اموال عمومی را تخریب کردند اما در نهایت با هوشیاری و بصیرت مردم که همواره در خط ولایت فقیه آماده دفاع از حریم نظام جمهوری اسلامی هستند توطئه آنان خنثی شد.

,

 

,

وی با اشاره به اینکه رمز پیروزی انقلاب اسلامی ما وحدت بود، خاطر نشان کرد: چیزی که امروز کشور ما را بیمه می کند وحدت و همدلی همه مردم و حرکت در مسیر منویات رهبر معظم انقلاب است.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه