اخبار داغ

معاون وزیر آموزش و پرورش در گفت و گو با شستون:

ایمن نبودن ۳۰ درصد مدارس کشور/ کمبود فضای آموزشی و نیروی انسانی در سراوان

ایمن نبودن ۳۰ درصد مدارس کشور/ کمبود فضای آموزشی و نیروی انسانی در سراوان
معاون وزیر آموزش و پرورش گفت:30 درصد ازمدارس کشور از لحاظ ساخت ایمن نیستند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ زرافشان معاون وزیر آموزش و پرورش در حاشیه مراسم افتتاحیه مرکز آموزش مجازی سراوان در گفت و گو با شستون در خصوص مدارس کپری اذعان داشت: 30 درصد از مدارس آموزش و پرورش به لحاظ ساخت ایمن نیستند که شامل مدارس خشت و گلی و مدارس کپری می شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, شستون,

وی در ادامه ساخت و باز سازی مدارس غیر ایمن را از برنامه های آموزش و پرورش عنوان کرد و ادامه داد: 600 میلیارد تومان بودجه عمرانی در حوزه آموزش و پرورش  مخصوص استان سیستان و بلوچستان تصویب شده است.

,

معاون وزیر آموزش و پرورش با بیان اینکه استان سیستان و بلوچستان و جنوب کرمان بیشترین مدارس کپری را در کشور دارند، خاطر نشان کرد: طبق بررسی های انجام شده از سوی اداره نوسازی کرمان مشخص شده است دانش آموزان به دلیل عدم تبادل هوا و گرم شدن کلاس های درس، نمی توانند سرکلاس حاضر شوند که برای مدارس کپری زیرساخت را تا حدود 90 سانت با مصالح  و سقف را به صورت کپری برای تبادل هوا طراحی کرده اند که دانش آموزان بتوانند در این مدارس حاضر شوند.

,

زرافشان با توجه به بازدیدی که دو ماه قبل از سراوان داشته است اشاره کرد و اظهار داشت: مشکل عمده در دوره ابتدایی آموزش و پرورش این شهرستان است زیرا با رشد فزاینده جمعیت در این دوره روبه رو هستیم که باید با مسائل زیر ساختی این معضل حل شود.

,

وی افزود: از لحاظ فضای آموزشی کامل و تأمین نیروی انسانی در این شهرستان دچار مشکل هستیم.

,

انتهای پیام/

,

 

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه