اخبار داغ

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی:

فتنه 88 هزینه های بسیاری را به نظام تحمیل کرد/حماسه 9 دی ولایت مداری مردم ایران را به اثبات رساند

فتنه 88 هزینه های بسیاری را به نظام تحمیل کرد/حماسه 9 دی ولایت مداری مردم ایران را به اثبات رساند
عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی گفت: حماسه 9 دی اصل ولایت مداری مردم ایران را به اثبات رساند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛محمدعزیزی امروز در گفت و گو با موج رسا,  اظهار داشت: در حماسه 9 دی اصل ولایت مداری،دوست داشتن عاشقانه رهبری، نظام و کشور به اثبات رسید.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا,

وی با اشاره به اینکه از دیدگاه مقام معظم رهبری نیز بحث فتنه بحث اساسی بوده و خط قرمز نظام اسلامی محسوب می شود، گفت: بیانات و توصیه های مقام معظم رهبری باید در همه ارکان جامعه مبنا قرار گیرد.

,

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه فتنه سال 88 هزینه های بسیاری را به کشور تحمیل کرد، گفت: انتهای جریان، تمام دنیا به این نتیجه رسیدند که مردم ایران عاشق نظام، انقلاب و کشور خود هستند.

,

عزیزی با اشاره به اینکه در روز حماسه 9 دی مردم به خیابان ها آمده و نسبت به جمع کردن توطئه های فتنه گران اقدام کردند، خاطرنشان کرد: کشورهای غربی به دنبال ایجاد انقلاب مخملی و رنگی در ایران بوده و برای ایجاد شکاف اجتماعی بین مردم تلاش می کردند.

,

وی با اشاره به اینکه رهبری داهیانه مقام معظم رهبری که هر زمانی که کشور در آستانه بحران قرار گرفته است، به داد کشور رسیده است، افزود: در اتفاقات سال 88 نیز مقام معظم رهبری مسلط و با صلابت به داد کشور رسیدند.

,

نماینده مردم ابهر با بیان اینکه حماسه 9 دی نشان داد که دشمنان به همین سادگی نمی توانند نظام اسلامی را مورد آسیب قرار دهند، گفت:در حماسه 9 دی ولایت مداری مردم ایران به دنیا ثابت شد.

,

عزیزی با تقدیر از حضور دشمن شکن مردم در حماسه 9 دی، بر ضرورت گرامیداشت این حماسه در هر سال تاکید کرد.

,

وی گفت:حماسه 9 دی در تاریخ نظام اسلامی بی نظیر بوده و  ولایت مداری مردم را به جهان نشان داد.

,

انتهای پیام/

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه