اخبار داغ

بیانیه مجمع بسیج شهرستان کبودراهنگ به مناسبت 9دی

بیانیه مجمع بسیج شهرستان کبودراهنگ به مناسبت 9دی
در آسنانه فرارسیدن 9دی ماه سالروز و گرامیداشت حماسه مردم غیور ایران زمین در این روز مجمع بسیج شهرستان کبودراهنگ بیانیه ای صادر کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانابه نقل از کورنگ ؛ ،متن این بیانیه به شرح ذیل است:

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, کورنگ ,

  روزهای سال، به طور طبیعی و به خودی خود همه مثل همند؛ این انسان‌ها هستند، این اراده‌‌‌ها و مجاهدتهاست که یک روزی را از میان روزهای دیگر برجسته  و آن را بزرگ می‌کند، متمایز می‌کند، متفاوت می‌کند و مثل یک پرچمی نگه می‌دارد تا راهنمای دیگران باشد 9دی از این روزهاست . امام خامنه ای مدظله العالی

,

با سلام به پیشگاه مقدس امام زمان (عج) و عرض ارادت به آستان حضرت ثامن الحجج حضرت علی ابن موسی الرضا المرتضی و درود و سلام به محضر بنیانگذار جمهوری اسلامی حضرت امام خمینی(ره) و شهدای انقلاب اسلامی و سلام بر مقتدا و پرچمدار این راه مبارک امام المسلمین، مقام معظم رهبری (مد ظله العالی)، حماسه 9 دی یک انقلابی بود علیه استکبار و شیطان پرستی، حماسه 9دی مظهر حسینی بودن مردم ایران بود.حضور چشم گیر مردم در 9 دی 1388چنان بی نظیر بود که حتی بیگانگان نیز به حقارت خود در برابر ملت انقلابی ایران  اعتراف کردند.

,

به فرموده حضرت آقا ،راز ماندگاری این انقلاب، اتکای به ایمان واتکای به خداست. این را دشمنان نظام اسلامی نمی‌فهمند، تا امروز هم نفهمیدند؛ لذا تهدید می‌کنند، حرف می‌زنند، روشهای گوناگون را به کار می‌گیرند، به خیال خودشان می‌گردند نقطه ضعفی برای جمهوری اسلامی پیدا کنند؛ گاهی اسم حقوق بشر را می‌آورند، گاهی اسم دموکراسی را می‌آورند؛ ترفندهائی که امروز برای مردم دنیا، حقیقتاً  غیر قابل قبول است.

,

ما مردم غیور وانقلابی شهرستان کبودراهنگ مهمترین مسائل نظام مقدس و مقتدر جمهوری اسلامی را رصد کرده و درراستای  اعتلای   نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران مصرانه از مسئولین محترم جمهوری اسلامی درخواست می نماییم :

,

1- تحکیم بنیه دفاعی کشور از مهم ترین پشتوانه های نظام جمهوری اسلامی ایران در اتخاذ مواضع بین المللی و ایستادگی در برابر قدرت های تجاوزگر است، که به هیچ وجه قابل مذاکره نیست، لذا با استفاده حداکثری از ظرفیت های علمی و پژوهشی کشور توان دفاعی برای مقابله با هر متجاوزی را ارتقاء بخشیده و توان بازدارندگی آن را حفظ نمایند.

,

2- علاوه بردوستان ،دشمنان قسم خورده  نیز اذعان دارند که رهبری جامع و مقتدر انقلاب اسلامی مهم ترین تکیه گاه قدرت جمهوری اسلامی است و به این دلیل سرمایه گذاری بسیار فراوانی از طریق پروژه نفوذ جهت تضعیف آن داشته اند که برعکس باعث اعتقاد راسخ بیش از پیش آحاد مردم به این نعمت و امانت الهی گردیده است. از سیاسیون، تریبون داران کشور و به خصوص مسئولین عزیز انتظارمی رود، که آنها نیز سعی کنند در این آزمایش خطیر الهی چون مردم سربلند گردند.

,

3- مبارزه با فساد از مولفه های مدیریت صحیح، علمی و اسلامی و از ارکان مهم اقتصاد مقاومتی و بسترساز حضور مردم در صحنه اقتصاد بوده و شفاف سازی در اقتصاد نیز الزام اصلی مبارزه بامفاسد اقتصادی است لذا تقاضا می گردد مسئولین نظام درراستای مبارزه با فساد وهمچنین شفاف سازی اقتصادی حرکت نمایند.

,

4-در طول چندین  سال گذشته آمریکایی ها به بهانه واهی مبارزه با تروریسیم و در واقع برای تسلط بر انرژی و مهار قدرت جمهوری اسلامی به منطقه آمده و سه جنگ مباشرتی و نیابتی به راه انداخته اند، امروز دنیا نه فقط شاهد نمایشگاهی از شکست های آمریکا در منطقه است، بلکه آمریکایی ها در تعارضات پیچیده و گسترده حمایت و مبارزه با تروریسم، مضحکه دنیا شده اند. عجیب این است که بعضی در داخل پیشنهاد همراهی با آمریکا علیه داعش می دهند، غافل از اینکه داعش ،مزدور و دست نشانده آمریکا در منطقه است. ما مردم بسیجی شهرستان کبودرآهنگ، ضمن حمایت کامل از راهبردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی در منطقه و اعلام آمادگی برای هرگونه مساعدت از جمله اعزام به مناطق عملیاتی و پیوستن به جمع نورانی مدافعان حرم،امیدواریم که با اطاعت از مدیریت هوشمندانه و شجاعانه امام المسلمین، سربازان مقاومت اسلامی تا قطع ریشه های استبداد و استعمار در منطقه از پای ننشیند و مطمئن باشند که مردم آگاه  وهمیشه در صحنه  ایران اسلامی اجازه نخواهند داد که «صفین» دیگری در تاریخ اسلام رقم بخورد.

,

5- غربی ها و به خصوص آمریکایی ها که نتوانستند از طریق لشکرکشی نفوذ روزافزون جمهوری اسلامی را مهار نمایند، اینک برآنند تا از طریق مذاکره و با استفاده از نفوذیهای خود در داخل، هرآنچه که نتوانستند از طریق جنگ به دست آورندرا از طریق وارد نمودن در معاهداتی که ابزار سلطه جهانی محسوب می گردد، بدست آورند. لذا از مسئولین نظام  می خواهیم  که درمقابل زیاده خواهی های دشمنان  بایستند وذره ای ازآرمانهای شهدا وامام شهدا کوتاه نیایندو مطمئن باشند با مدیریت صحیح و اعتماد به دانشگاهیان و صنعتگران ایران اسلامی، در زمینه تأمین نیازمندیهای داخلی  می توان شعار "ما می توانیم" را محقق نمود.

,

 

,

6- از گوشه وکنار شنیده می شود  که بعضی از اعضای محترم شورایعالی انقلاب فرهنگی قصد دارندتا روز 23 تیر، که مصادف است با روز تصویب برجام را به عنوان روز تعامل سازنده با جهان در تقویم کشور ثبت نمایند، این حرکت باعث تعجب و تأسف شدید  دلسوزان نظام گردیده ،لذا خواستار آنیم که این موضوع از دستور کار آن شورا خارج شده و این روز به عنوان روز "بدعهدی آمریکا" در برجام نام گذاری گردد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه