اخبار داغ

رییس اداره صنعت، معدن و تجارت سربیشه:

دو واحد سنگبری در سربیشه جان تازه گرفتند

دو واحد سنگبری در سربیشه جان تازه گرفتند
رییس اداره صنعت، معدن و تجارت سربیشه گفت: دو کارخانه سنگبری در سربیشه که به دلیل برخی مشکلات، مدتی غیر فعال بودند جان تازه گرفتند و فعالیت خود را از نو آغاز کردند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ علی اکبر براتی رییس اداره صنعت، معدن و تجارت سربیشه در گفتگو با خبرنگار آوای سربیشه  گفت :  : دو  واحد سنگبری که توسط  بخش خصوصی راه اندازی و از سوی اداره صنعت، معدن و تجارت سربیشه حمایت شده اند توانسته اند زمینه اشتغال برای 15 نفر را به طور مستقیم فراهم کنند .

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, آوای سربیشه,

 

,

وی به میزان سرمایه گذاری و ظرفیت این دو واحد اشاره کرد و افزود: میزان سرمایه گذاری در این دو واحد هشت میلیارد و 817 میلیون ریال بوده که با مجموع ظرفیت تولید سالانه 100 هزار مترمربع در ناحیه صنعتی سربیشه در حال فعالیت هستند.

,

 

,

براتی با بیان اینکه 25 معدن سنگ گرانیت در شهرستان پروانه بهره برداری دارند ادامه داد: راه اندازی واحدهای فرآوری سنگ در شهرستان سربیشه با توجه به دارا بودن معادن مختلف سنگ های گرانیتی و تزئینی، دارای توجیه اقتصادی است.

,

 

,

رییس اداره صنعت، معدن و تجارت سربیشه با اشاره به اهمیت فرآوری مواد معدنی در شهرستان سربیشه عنوان  کرد: اگر واحدهای پایین دستی در همین شهرستان مواد معدنی به خصوص سنگ های گرانیتی و ساختمانی موجود در منطقه را فرآوری کنند، به دلیل عدم هزینه کرد حمل بار، از لحاظ قیمت تمام شده دارای مزیت رقابتی خواهند بود.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه